Gæst AnneJ Skrevet Marts 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 14, 2011 (rettet) Hej jeg er lidt ny her inde jeg søger en hun hund til parring min hund Kingo på 2 år han er samojede, newfoundlænder, og labrador. han bliver HD teste og tjekker ellers for avl hos dyrlægen og hunhunden skal også være teste for HD. hilsen Kingo´s Mor & Far P.S helst på Sjælland Redigeret Marts 14, 2011 af AnneJ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Husk også at få ham øjenlyst, så i kan sikre at han ikke har PRA eller cataract... Det kan samojeden nemlig være disponibel for. Jeg mener også at labberne og newferne kan være disponible for AD. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst AnneJ Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 tak det husker jeg på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts