Gæst maria&kenni Skrevet Marts 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 15, 2011 Jeg er igang med at melde mig til udstilling i næstved og sidder så lidt og undre mig over klasserne og hvilken en jeg skal tilmelde hende til.. hun er fra d. 13 april 2009. og udstillingen er d. 23 april. derfor tænkte jeg må hun så godt komme i mellemklassen (15-24 mdr. ) da hun jo er fyldt 2 år på det tidspunkt..? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2011 Hun skal i mellemklassen Det er alderen på udstllingsdagen der bestemmer hvilken klasse hunden skal i. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst meinertn Besvaret Marts 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2011 Det er alderen på udstillingsdagen der afgøre klassen - og når hun er fyldt to år på dagen, så skal hun stille i åben klasse. Mellemklassen kan de kun stille i frem til de er to år gamle /Louise Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Marts 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2011 Fra hunden er 2 år hører den til i Åben klasse... Jeg kan nemlig lige præcis nå at få min med i mellem-klassen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2011 Det er alderen på udstillingsdagen der afgøre klassen - og når hun er fyldt to år på dagen, så skal hun stille i åben klasse. Mellemklassen kan de kun stille i frem til de er to år gamle /Louise Hov ja jeg hæftede mig ikke lige ved rækkefølgen af datoer :stupid: Åben klasse skal hun i ja. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts