Gæst Belis Skrevet Marts 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 22, 2011 Hej alle sammen Jeg har en lille Havanais, som har en frygtelig pels, dvs. den er jo super lækker, men filtre helt vildt. :hmm: Så min kæreste og jeg er kommet frem til at det vil være det bedste for hende at blive klippet. Men jeg har aldrig før haft en hund der skulle trimmes, så kender ikke nogen hundetrimmere, og her ikke lyst til at kaste mig ud i at gøre det selv. Så er der nogen der kender en god hundetrimmer? Vi bor i Søborg, men har bil, så vil gerne køre lidt længere hvis det er en dygtig trimmer. Og hvad koster det egentlig at få klippet/trimmet sin hund? Jeg har hørt at man kan købe en kam, der skære knuder i pelsen op, uden at skære hunden helt korthåret, er der nogen der har hørt om sådan en kam? og hvor man kan finde den? Er der andre herinde der har en Havanais - hvad gør i ved deres pels? Håber at der er nogen der kan hjælpe.. Malene og Lulu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts