martin Skrevet Marts 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 25, 2011 hej jeg søger råd omkring tørfoder til min hanhund som har epelisi jeg har læst et sted at OLIVER tørfoder er godt til epelisi hunhunde..... hvad giver i til jers epelisi hund lige nu for min acana gressland med venlige hilsen martin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bayou Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 hej jeg søger råd omkring tørfoder til min hanhund som har epelisijeg har læst et sted at OLIVER tørfoder er godt til epelisi hunhunde..... hvad giver i til jers epelisi hund lige nu for min acana gressland med venlige hilsen martin Har dyrelægen taget blodprøver af hunden ? prøve læse det her Epilepsy and epileptic seizures in Dogs det kan skyldes mange ting bla langtids påvirkining af kemikalier i kosten, orm andgreb, ormkur, vaccinationer, osv hvis du har svært ved engelsk , markær teksten, højre klik på musen og vælge oversæt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Hvis din hund får konstateret epilepsi af dyrlægen, så er det klogeste du kan gøre, at bruge det foder dyrlægen anbefaler-også selv om det er dyrt. Oliver laver vist ikke sygdomsfoder.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
martin Besvaret Marts 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Har dyrelægen taget blodprøver af hunden ? prøve læse det her Epilepsy and epileptic seizures in Dogs det kan skyldes mange ting bla langtids påvirkining af kemikalier i kosten, orm andgreb, ormkur, vaccinationer, osv hvis du har svært ved engelsk , markær teksten, højre klik på musen og vælge oversæt. ja der er blevet taget blodprøve den helt store inde på landbrugshøjskolen af en der heder Hanne som er spesjæle i epelisi og hun har været i norge og stodere malamutter sorry min skrift er ordblind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts