Gæst Afganskmynde Skrevet Marts 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 25, 2011 Jeg overvejer at kobe en af Chris Christensen's Pinborster. Vel en str. 27 til langhaaret vovse. De er pebret i prisen, saa vil lige hore jer andre, om nogle kender til disse hundeborster fra C. Christensen og om de er de bedste paa markedet eller hvad? Er blevet lun paa denne Fusion Pinborste fra C.C.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Ja vi har en og er super glade for den, men skriv lige og tjek med forhandleren hvilken størrelse til afganere, vi skulle i hvert fald ikke have en der var for lang, noget med at så var den ikke til at børste med - Motor har både meget og lang pels. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Ja vi har en og er super glade for den, men skriv lige og tjek med forhandleren hvilken størrelse til afganere, vi skulle i hvert fald ikke have en der var for lang, noget med at så var den ikke til at børste med - Motor har både meget og lang pels. Rigtig god ide. Jeg undrede mig nemlig over str.:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Jeg har også kun hørt godt om de børster :5up:. Men som Buddha også skriver så sørg endelig for at få den rette størrelse, det skulle vist være ret vigtigt . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts