Hop til indhold

Hula hop.


Bamseida
 Share

Recommended Posts

Hvor ser det bare godt ud Sanne! :5up:

 

Hun har helt tydeligt forstået opgaven, men skal du ikke snart til at holde dit klik tilbage så hun kommer helt ud af ringen før du klikker ? :hmm:

 

Har godt tænkt på det med at trække klikket og er med i planen :oops::-D

 

Men super at du lagde mærke til det - det er altid godt med konstruktiv kritik :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 58
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hun er dygtig. :5up:

 

Det er heldigt, at hun er så stor, for jeg kan se, at hendes bagben fungerer som en slags "stoppere" for hula-ringen. :-)

 

Tark :-D

 

Det har jeg ikke selv set, men nu du siger det, kan jeg da godt se det.

Men det kan være fordi ringen er blevet mindre - må lige granske den anden video :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi hjemme fra træning.

 

Nana var den første der skulle vise tricket med hula hop ringen og det gik super godt - hun viste øvelsen to gange og hun var lige så dygtig, som her hjemme :lun::klap::banan:. Fik meget ros af Anja, som efter at CCC havde fortalt om os, havde trænet den en del og hun kan den (selvfølgelig) også nu :mrgreen:

 

Vi fik til og med en lille præmie, da vi var den eneste på holdet der kunne øvelsen helt - jeg er mega stolt af Nana :mrgreen:

 

MEN, MEN, MEN, for der er altid et men, når man træner hos Anja.

 

Til næste træningestime, skal Nana kunne tricket 4 gange i træk, som et 8 tal. Altså gennem ringen, gå ud, vende, gennem ringen osv. i alt 4 gange :shock:

 

Vi har heldigvis 3 uger til at træne det i, men alligevel............

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi hjemme fra træning.

 

Nana var den første der skulle vise tricket med hula hop ringen og det gik super godt - hun viste øvelsen to gange og hun var lige så dygtig, som her hjemme :lun::klap::banan:. Fik meget ros af Anja, som efter at CCC havde fortalt om os, havde trænet den en del og hun kan den (selvfølgelig) også nu :mrgreen:

 

Vi fik til og med en lille præmie, da vi var den eneste på holdet der kunne øvelsen helt - jeg er mega stolt af Nana :mrgreen:

 

MEN, MEN, MEN, for der er altid et men, når man træner hos Anja.

 

Til næste træningestime, skal Nana kunne tricket 4 gange i træk, som et 8 tal. Altså gennem ringen, gå ud, vende, gennem ringen osv. i alt 4 gange :shock:

 

Vi har heldigvis 3 uger til at træne det i, men alligevel............

 

Kan godt forstå du er stolt, Syntes sku det sejt i nåede og lære det :5up:

 

hvad var præmien enlig ?:genert:

 

Man keder sig aldrig når man træner hos anja har jeg allerede fundet ud af der er desværre også 3 uger til vi skal afsted igen men vi har også fået en masse og træne imens:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan godt forstå du er stolt, Syntes sku det sejt i nåede og lære det :5up:

 

hvad var præmien enlig ?:genert:

 

Man keder sig aldrig når man træner hos anja har jeg allerede fundet ud af der er desværre også 3 uger til vi skal afsted igen men vi har også fået en masse og træne imens:blink:

 

Tark :-D

 

Præmien var en lille pose guf til Nana :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...