Gæst B0rn2BeFam0us Skrevet Marts 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 28, 2011 Hej allesammen. Jeg bor i en stor lejlighed sammen med min kæreste, og vi vil mægtig gerne have en hund, men vi er ikke helt sikre på hvilken race der vil passe os bedst. Så vi håbede på at i kunne hjælpe os lidt, og komme med nogle forslag til den perfekte hund til os? Vi søger helst en lille hund, og det skal gerne være en rolig hund, en man kan ligge og putte med, men gerne også en smule legesyg Hvis i forstår hvad jeg mener? Gerne også lidt lærenem. Vi har tænkt på en papillon, eller noget i den stil, men er stadig i tvivl. Lidt om os: Vi er begge i gang med at uddanne os, og vi kan mægtig godt lide at bare slappe af derhjemme, og hygge. Dog elsker vi også at ta' en tur ned på stranden når vejret er til det. - B0rn2BeFam0us Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Muttley Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Papillon er en dejlig hund, de er meget kloge og elsker og nusse. Har kun gode erfaringer med dem er vokset op med en han er nu 10 år og opfører sig som en unghund og laver masser af ballade. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Hvad har I ellers tænkt jer at tilbyde hunden, ud over sofahygge og en tur til stranden i ny og næ ? En selskabshund har også brug for at få lov til at løse opgaver eller bruge hovedet, og her tæller de daglige gåture ikke - medmindre I laver sjove øvelser med den på turene. Har I tænkt på at lave noget aktiv med den ? Agillity f.eks. ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst B0rn2BeFam0us Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Hvad har I ellers tænkt jer at tilbyde hunden, ud over sofahygge og en tur til stranden i ny og næ ? En selskabshund har også brug for at få lov til at løse opgaver eller bruge hovedet, og her tæller de daglige gåture ikke - medmindre I laver sjove øvelser med den på turene. Har I tænkt på at lave noget aktiv med den ? Agillity f.eks. ? Havde tænkt en del på agility, så ja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts