Hop til indhold

Hvalpeleg Næstved


Gæst Basset-baby
 Share

Recommended Posts

Gæst Basset-baby

Hey derude :D

 

Nu får vi hvalp her i starten af april (d.8 nok.), og vil gerne have nogle lege-aftaler på plads- er SÅ bange for at tiden pludselig løber fra mig :D

 

Vi får en lille hanhund af racen Basset hound. Så vi skulle helst finde nogle der kan lege på hans niveau. Jeg tænker noget i stil med at aftale en fast ugedag hvor vi mødes en time et sted?

 

Og så lige et side-spørgsmål:

Er der nogle der kender til nogle hvalpehold der starter i maj ca. ?

Jeg synes det er SÅ uoverskueligt at finde ud af :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du ikke kan finde nogle legekammerater, til din hvalp, har du så overvejet hundeskoven i Næstved? der kommer en masse forskellige hunde, små som store, hvalpe og voksne hunde. Vi har gjort meget brug af hundeskoven, da vores hund var hvalp.

Du kan fx. gå ind på Dch Næstved hjemmeside og se hvem du skal snakke med om hvalpehold.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Basset-baby
Hvis du ikke kan finde nogle legekammerater, til din hvalp, har du så overvejet hundeskoven i Næstved? der kommer en masse forskellige hunde, små som store, hvalpe og voksne hunde. Vi har gjort meget brug af hundeskoven, da vores hund var hvalp.

Du kan fx. gå ind på Dch Næstved hjemmeside og se hvem du skal snakke med om hvalpehold.

 

Den vil helt sikkert skulle med i hundeskoven :D Men jeg synes bare at jeg skal starte lidt mildere? Så den ikke bliver forskrækket over 2 store hunde der kommer væltende ;) Min søn blev væltet på en af de smalle stier derude da han var lidt over 1 år- sådan skal det første møde jo ikke så gerne være ;)

Okay- jeg må prøve at ringe rundt :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kommer også fra Næstved og bruger aldrig hundeskoven. Jeg går tur med Nelson på den gamle kaserne. Om eftermiddagen er der mange hundeluftere, og dem vi har mødt har været flinke (hunde og mennesker).

 

Jeg har jo en bulldoghvalp på 4 mdr, så når din hvalp er "vokset lidt til", så kunne de måske lege?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Basset-baby
Vi kommer også fra Næstved og bruger aldrig hundeskoven. Jeg går tur med Nelson på den gamle kaserne. Om eftermiddagen er der mange hundeluftere, og dem vi har mødt har været flinke (hunde og mennesker).

 

Jeg har jo en bulldoghvalp på 4 mdr, så når din hvalp er "vokset lidt til", så kunne de måske lege?

 

Tak for tippet- det skal vi helt sikkert undersøge ! Han har virkelig gå-på-mod, så han bliver heldigvis ikke så let skræmt af sig :D

 

Det synes jeg da helt sikker at de skal- de vil jo også ende ud i nogenlunde samme vægt og højde, så det kunne da næsten ikke være mere perfekt :) !

 

Hvor meget vejer din hvalp nu :) ?

Link til indlæg
Del på andre sites

om man vil bruge hundeskoven eller ej, er selvfølgelig ens eget valg. jeg kender også godt området ude ved den gamle kasserne, det er helt klart også en mulighed, for social omgang for din hund.

Jeg ved også der er mange som har "modstand" mod hundeskoven, fordi de tror eller har hørt der skulle være så mange hunde, som der ikke er styr på. jeg har både været der når der kun har været 3 hunde, men også når der har været 30, jeg har ikke oplevet en eneste hvalp som har lidt overlast, man kan næsten ikke undgå, at der er voksne hunde som kan snære lidt af hinanden ind i mellem.

Men ellers er Herlufsholm skoven, et herligt sted at lufte hund, her møder du også en masse hunde. så kan du altid gå forbi hundeskoven (den er indhegnet) og se hvor mange hunde der er der inde, inden du går ind med din hvalp.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst SandraO
Vi kommer også fra Næstved og bruger aldrig hundeskoven. Jeg går tur med Nelson på den gamle kaserne. Om eftermiddagen er der mange hundeluftere, og dem vi har mødt har været flinke (hunde og mennesker).

 

Jeg har jo en bulldoghvalp på 4 mdr, så når din hvalp er "vokset lidt til", så kunne de måske lege?

 

Hej til jer begge :D

 

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at være med i legetime, jeg har fået mig en 9 uger lille alfahan som er meget selvsikker og leger allerede med mine forældres engelske springer på 3 år, uden problemer.

Han er en blanding af engelsk bulldog & Old english bulldog :)

 

Håber rigtig meget vi kan finde en dag hvor de kunne hilse på hinanden :) ?

 

Forresten har i fundet nogle hvalpehold i næstved området som starter op i juni ?:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Basset-baby
Hej til jer begge :D

 

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at være med i legetime, jeg har fået mig en 9 uger lille alfahan som er meget selvsikker og leger allerede med mine forældres engelske springer på 3 år, uden problemer.

Han er en blanding af engelsk bulldog & Old english bulldog :)

 

Håber rigtig meget vi kan finde en dag hvor de kunne hilse på hinanden :) ?

 

Forresten har i fundet nogle hvalpehold i næstved området som starter op i juni ?:klap:

 

Hejsa :)

 

Alfred og jeg vil meget gerne lege- har i evt. tid i weekenden, så kunne vi mødes et sted :) ?

Jeg leder selv efter et hvalpehold, men de fleste starter først til efteråret :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst SandraO
Hejsa :)

 

Alfred og jeg vil meget gerne lege- har i evt. tid i weekenden, så kunne vi mødes et sted :) ?

Jeg leder selv efter et hvalpehold, men de fleste starter først til efteråret :(

 

:) ej hvor dejligt at hører

 

Jamen jeg skal ingen ting hele dagen imorgen min kæreste er på arb. hele dagen så Morgan og mig skal underholde os selv :)

 

men sender dig lige en privat besked med mit nr :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst SandraO
Hej Basset-baby og SandraO. Har I lyst til noget hvalpeleg, gerne på torsdag, hvor jeg har fri. Vi kan jo spørge, Nelson om han vil med som vagthund :mrgreen:

 

Ja helt sikkert :')

Men Basset-Baby & Jeg skal til hvalpe træning 17.15 i skelby, så hvis vi kan ret tidligt så de lige når hjem og lade op igen :banan:

 

Jeg kan hele dagen så du kan bare sige tid og sted så er vi klar hehe :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst SandraO
Afhængig af vejret (varmen) vil vi gerne med. Jeg kan fra kl. 10.30. :-D (Vil jo også rigtig gerne møde Morgan, den lille basse)

 

Jeg er færdig fra genoptræning kl. 11 ?så skal det være efter der, der plejer Morgan også at have masser af energi ;):blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst SandraO
Hvis Sebastian tillader det, så er vi på kl.11.30 ?

Skal vi mødes på den gamle kaserne igen :) ?

 

Hvad er adressen? Jeg har ikke været der før;) med mindre du har lyst til at komme og hente mig cecelie ;):vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Basset-baby
Hvad er adressen? Jeg har ikke været der før;) med mindre du har lyst til at komme og hente mig cecelie ;):vedikke:

 

Jeg henter gerne ;) Er ved dig kl.11.15 så :)

 

Men igen- det kommer an på Sebastians tilstand :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...