Gæst L&L Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Hej alle :blink: Nogen der ved hvorfor hunden løfter forbenet når den tager stand? (Jagt, når den jager en mus osv) Er det noget de har fra ulvene, eller er det en fremavlet adfærd? Loke og Lucas' mor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Hmm.. godt spørgsmål :hmm:. Nu er jeg også blevet nysgerrig, Obelix gør det ofte og jeg ved det er helt naturligt men ved ikke hvorfor . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Ikke alle løfter forbenet når de tager stand, min münster stivner i den position han lige er i, når han tager stand, nogen gange er det med bagbenet løftet , men jeg tror, at det er fordi at de naturligt, er på vej til det næste skridt. Min pointer løfter det ene forben i standen, men hvis han mener at han skal tættere på, kan han godt gå et skridt og stå, med alle fire ben i jorden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kattiie Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Jeg ved at nogle jagthunde gør det for at vise ejeren hvor byttet er, men om det kan være noget andet ved jeg så ikke Men Pluto gør det rigtig tit også når han synes noget er spændende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts