Hop til indhold

hem'lig hem'lig mission


Gæst Syfongse
 Share

Recommended Posts

Gæst Syfongse

I dag fandt arnold en lækker gammel handske på vores morgen-gåtur.. det tog hundrede år at få ham tilbage i snor fordi den handske simpelthen var for lækker til at blive taget fra ham foreløbig! :mrgreen:

men det lykkedes og vi begav os hjemad, Arnold stadig med handsken i munden.

i meget stille og roligt tempo blive han mere og mere søgende og leder mig ind mellem nogle træer og begynder at undersøge nogle sten og så ved jeg jo godt hvad det handler om; handsken skal gemmes til en anden god gang! :blink:

meeeen, jorden ved stenene er ikke heelt rigtig, så vi forlader træerne igen og går lidt længere. så kommer vi til et rigtig godt blødt sted hvor arnold graver et lille fint hul og lægger handsken ned i og dutter den ned med næsen så den ligger ordentligt. :hjerte: jeg kunne ikke helt se hvordan han ville dække den ordentligt til, men han skubber bare lige så fint den lille jordbunke hen over handsken med næsen og dutter ind i mellem til handsken for at være sikker på at den bliver liggende og at den blir dækket til :rolleyes: til sidst er der bare en lille fin mørk plet der hvor handsken ligger begravet og vi kan med ro i sindet gå videre :klap:

 

Arnold har kun begravet ting 2-3 gange før og aldrig så grundigt, så syntes det var vildt sjovt og sødt at se ham arbejde på den måde. Havde desværre ikke kamera med, der var masser af tid til at tage fine billeder! :stupid:

 

han kan garanteret ikke huske den næste gang vi kommer forbi, min dumme, dejlige lille hund :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Syfongse
Tænk hvis handskens ejermand havde kendt til sin handskes skæbne :lol: Jeg ville nok ikke kunne lade være med at grine ..

 

hehe, ja, at en hund kunne synes at den var SÅ god :P

vi er gået forbi den mange gange i den sidste tid, så regner heldigvis ikke med at ejermanden kommer tilbage efter den ^^

men ja, jeg går nok lige forbi det samme sted i eftermiddag og ser om han kan huske det :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...