Hop til indhold

plejefamilier søges


Gæst bøvle
 Share

Recommended Posts

Gæst bøvle

Plejefamilier søges til Bertram i 80 dage fra d. 17 april 2011.

Bertram er en sød og rolig bamse på 6 år. Han går fint i spænd med andre hunde, både store og små.

Han er meget knyttet til sin ejer, og er ikke glad for at være alene hjemme.

 

Hundeværkstedet der er en del af parronen,(et værested for socialt udsatte i Nyk.f.) søger plejefamilie!

se;www.parronenguldborgsund.dk

 

Er der nogen der vil hjælpe hundene og deres ejere, så ring for mere info.

Kærlig Hilsen

Majken

tlf. 26377009:5up::vuf::vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Plejefamilier søges til Bertram i 80 dage fra d. 17 april 2011.

Bertram er en sød og rolig bamse på 6 år. Han går fint i spænd med andre hunde, både store og små.

Han er meget knyttet til sin ejer, og er ikke glad for at være alene hjemme.

 

Hundeværkstedet der er en del af parronen,(et værested for socialt udsatte i Nyk.f.) søger plejefamilie!

se;Forside - www.perronenguldborgsund.dk

 

Er der nogen der vil hjælpe hundene og deres ejere, så ring for mere info.

Kærlig Hilsen

Majken

tlf. 26377009:5up::vuf::vinken:

 

 

rettelse i dit link :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
super tak, skulle jo helst finde frem til de rette, så de søde hunde kan få hjælp:lun:

 

 

men kan ikke finde noget på hjemmesiden om at hundene trænger hjælp?

kun at der kan sponses ting til dem? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bøvle

Der er løbende forskellige racer inde og har behov for en plejefamilie, lige nu er det en shæferhund, men det er forskellige størrelser og tidsrammernes man skal være pleje for:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bøvle

Den hund der er nu fx. Kun i pleje i 80 dage, så skal han tilbage til sin ejer, da han lige skal afsone... Den vi lige har haft i pleje havde brug for et vedvarende hjem, da ejer slog den og ikke magtede den, men den har det super godt nu:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bøvle

har lige hørt i min øresnegl, at der også kommer små hunde i str. med en gravhund ind og har brug for hjælp...:slem:

men man har hunden på firvillig basis, men at hundeværkstedet sørger for ALLE udgifter...:5up:

jeg syntes det er en rar følelse at man kan hjælpe en hund der har brug for det, om det så er i kortere eller længere tid:banan:

man kan ringe til Majken og få mere info om at være plejefamilie og hvilke hunde der har brug for hjælp, da man som plejefamilie ikke kender ejer og ejer kender ikke dig(får det ikke oplyst), men jeg håber virkelig af hele mit hjerte, at der kommer flere plejefamilier til hundeværkstedet, det er jo forholdsvis nyt, men behovet er der, så jeg er glad for jeg er med, det er helt sikkert, man har et super godt netværk, og samarbejde, og det er hyggeligt, når man nu er hundetosset, som jeg er, så kan man snakke hunde lige så tosset man vil, og dele erfaringer om det at hjælpe en hund:lun:virkelig rar følelse:5up: håber der er nogen der har lyst til at hjælpe med at give kærlighed til dem der trænger, og blive hundens talerør:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bøvle
men kan ikke finde noget på hjemmesiden om at hundene trænger hjælp?

kun at der kan sponses ting til dem? :hmm:

har lige fået at vide, at de i fredags har skrevet ny tækst og vil lægge foto´s ind af hundene der har fået eller har brug for hjælp, så det er i bedring og i er meget velkomne til at kigge ind på siden senere i næste uge, så er det nok færdigt:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...