Hop til indhold

Drikkefontæne eller vandskål?


Audrey
 Share

Recommended Posts

Kære medhundeelskere.

 

Jeg håber at I kan/vil hjælpe mig med at finde ud af hvad jeg skal vælge af drikkesystem til min lille hvalpetøs.

 

Jeg er i øjeblikket i gang med at forberede mit hjem til lille Audrey, som flytter ind til juni. Jeg er stødt på en drikkefontæne fra Drinkwell, og jeg synes umiddelbart at det virker smart med et filter, som renser vandet hele tiden.

 

...

 

Men hvad ved jeg? :hmm:

 

Derfor håber jeg, at I vil dele jeres mening (hvis I har nogen om det ;-)) med mig, så jeg ikke ender med at købe noget helt forkert.

 

På forhånd tak :-)

 

Frederikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder jo i princippet meget fint. Men jeg ville ikke gøre det, specielt ikke med en hvalp. Det der vand-strøm-hvalp koncept ville gøre mig lidt nervøs.

 

Kan man i øvrigt holde øje med, hvor meget de drikker med sådan en? For det synes jeg også er vigtigt at vide.

 

Og så i øvrigt tillykke med din kommende hvalp!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har selv tænkt over det med risikoen for at hun kan få stød, men det kunne jo være der var nogen, som havde gode erfaringer med drikkefontæne.

 

Der står ikke noget om, hvorvidt man kan finde ud af hvor meget hunden drikker, kun hvor meget vand den kan rumme.

 

 

Tak :-) Jeg glæder mig rigtig meget til at få hende hjem!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...