Hop til indhold

Jeg har noget I ikke har


Gæst Bille
 Share

Recommended Posts

He he, ja overskriften kunne godt være en sætning fra én, der skulle til at prale, men det er det nu ikke :slem:

 

I går da jeg badede Freddie i badeværelset for lukket dør, kunne jeg godt høre Jessie rumstere udenfor og løbe frem og tilbage i gangen og kradse lidt på døren, men tænkte aj det er jo hendes tur lige om lidt, så nu må hun passe sig selv de 10 minutter :stupid:

 

Da jeg åbnede døren og så gulvet (trægulv) skinnede, tænkte jeg hvor kommer alt det vand dog fra :vedikke: men så så jeg Jessie som også skinnede :hmm:

 

Hun viste mig pænt hen til "the crimescene" :blink:

 

Inde i soveværelset (med gulvtæppe) havde den unge dame været i min kreativkurv, hvor hun havde fisket op og ødelagt en lille hård plast beholder fyldt med kobberfarvet glimmer :drille::evil:

 

Hele tæppet + hund + gulve i gang og køkken var fyldt med glimmer :shock: For når man åbner sådan én med alt det flotte stads, skal man da trampe rundt i det og løbe rundt i huset :drille:

 

Så jeg har noget ingen andre har : En glimmerløve og gulve der glimter :mrgreen::mrgreen:

 

Men hun er gudesmuk - det klæder faktisk de løver, hvis altså de skulle på diskotek og danse hele natten :hjerte::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan man virkelig godt poste sådan en tråd uden billeder? :shock::vedikke:

Er sikker på at det er et yndigt syn i hvert fald - glimmerløver! :mrsgreen:

 

Nej, det kan man vel egentlig ikke :engel:, men kameraet var pakket ned, da vi kører på ferie i dag og mobilen :hmm: ja hvorfor gjorde jeg ikke det, men jeg fik lidt travlt med at gøre rent :blink: så desværre ingen billeder :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Nej, det kan man vel egentlig ikke :engel:, men kameraet var pakket ned, da vi kører på ferie i dag og mobilen :hmm: ja hvorfor gjorde jeg ikke det, men jeg fik lidt travlt med at gøre rent :blink: så desværre ingen billeder :damn:

 

Så er det en ommer :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
:sjov: :sjov: he he, tror ikke manden synes det er så sjovt med al den glimmer på hans strømper :blink:

 

Arh visse vasse med ham. Nu må han lige ofre sig lidt for os herinde på hunde-forum :klap: :banan: :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...