Hop til indhold

Hund trækker når vi går i flok

Gæst animal
 Share

Recommended Posts

Gæst animal

Hejsa

Jeg ville lige hører om der er nogen her inde som kan hjælpe mig med en forklaring på et lille problem jeg har.

Når min kærste er ude og lufte vore hund alene, går han fint uden at trække for meget. Men ligeså snart vi er flere der er med på turen, begynder han at trække utroligt meget, så turen som skulle være en hyggelig ting bliver pludselig et marridt.

Så jeg vil da gerne hører om der er nogen af jer der kan hjælpe med en forklaring på problemet, evt en løsning.

Vores hund er en blanding bestående af ½ engelsk bulldiog, kvart fransk bulldog og kvart boxer. Han er lige rundet 7 mdr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han vil være forrest.

Når jeg går tur med mine hunde sammen med andre, skal mine og de andre hunde helst gå i samme rækkefølge hvergang, som deres indbyrdes rangorden er i.

ja, selvfølgelig vil han da være forrest, det er jo dér alle de spændende dufte er :vuf:

Altså .. Han er kun 7mdr gammel, og alting er stadig nyt og spændende og alt skal snuses og undersøges.

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, selvfølgelig vil han da være forrest, det er jo dér alle de spændende dufte er :vuf:

Altså .. Han er kun 7mdr gammel, og alting er stadig nyt og spændende og alt skal snuses og undersøges.

Enig.. Tror også det er helt naturligt især når han ikke er ældre :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

hehe...så er Pablo en stor hvalp...han foretrækker at gå forrest af ham og Vic....så det kan også være et helvede...lige på de dage hvor han kommer i tanke om det...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites