Hop til indhold

Godbidstaske m/flere rum


 Share

Recommended Posts

Jeg har denne derhjemme, skal nok lige tjekke om der kan være mobil og nøgler (men det mener jeg godt der kan, den er ok stor) - er efterhånden ok glad for den, der er plads til mange godbidder og den er nem at vaske + at klipsen sidder godt fast.

 

46579_10_75dpi.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sukker efter denne her...Men lidt pebret i prisen (hvorfor jeg ikke har købt den endnu). Men den er måske for lille til dit behov ?

 

Nææh, tror faktisk størrelsen er ok, men du har ret, den er lidt dyr :hmm:Jeg fandt tilgengæld denne her på samme hjemmeside, da jeg skulle lede efter den, du viste:

 

Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

 

200712.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg har nu endelig fået købt en bæltetaske - beregnet til lystfiskere :cool: Men det er jo ligemeget, bare den virker. Det er denne her, som jeg fandt i den lokale fiske-shop:

 

Rapala_bltetaske__Sportsman_10.jpg

 

Midterrummet er måske lige stort nok til mit brug, men "klapper sammen", hvis der ikke er noget i, og på den anden side, så giver det mig også mulighed for at have en lille vandflaske med til mig selv på en varm sommerdag :-D Den kostede kun 100,-, så hvis jeg finder tasken senere, har jeg jo ikke spildt en formue :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nu endelig fået købt en bæltetaske - beregnet til lystfiskere :cool: Men det er jo ligemeget, bare den virker. Det er denne her, som jeg fandt i den lokale fiske-shop:

 

Rapala_bltetaske__Sportsman_10.jpg

 

Midterrummet er måske lige stort nok til mit brug, men "klapper sammen", hvis der ikke er noget i, og på den anden side, så giver det mig også mulighed for at have en lille vandflaske med til mig selv på en varm sommerdag :-D Den kostede kun 100,-, så hvis jeg finder tasken senere, har jeg jo ikke spildt en formue :-D

 

Godt fundet, nu googlede jeg lidt efter det billed :genert:

Og fandt denne http://www.fluer.dk/produkter-fiskegrej/55-tilbehoer/1574-rapala-hip-pack/

Der er plads til den lange tur :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...