Gæst olivia Skrevet April 22, 2011 Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 Mike som er snart 5 mdr. har fået den idè, at komme ind med min havehandske i munden mens han piber, han leder efter et sted at gemme den. Forstår ikke helt hvorfor han gør det, nogen bud? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Inch Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Det gør min også. Jeg finder nærmest dagligt tyggeben eller legetøj, som hun har gemt i reoler, i potteplanter, i sko og gravet ned mellem sofapuderne. Hvis hun af og til ikke helt kan hitte ud af, hvor hun skal gemme sit ”trofæ”, så afleverer hun det pænt til mig, så jeg kan passe på det Jeg tror ikke du skal lægge så meget i det. Det er vel meget naturligt for en hund at gemme ting til ”dårlige tider” – mange hunde graver jo også gamle kødben ned (og finder dem igen, når de er godt mugne og rådne. Yummi…:slem:) Men det kan da være, at der er en herinde, som har mere styr på, hvad der kan lægge bag adfærden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Her bliver tingene også ofte gemt eller i værste tilfælde gravet ned . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Her hos os graver Bamse, stort set altid større ben ned (politistave mm.), men ikke de små oksehudsben Sommetider ligger de i jorden i længere tid og så kommer Nana ind med noget der ligner en våd skindhandske - de er ret ulækre, men hun spiser dem med velbehag . Bamse graver aldrig sine ting op igen, for så kan han jo risikere at vi ser hans gemmesteder :blink: Nu jeg tænker over det, så mangler jeg faktisk en del af de der gummi ting til at putte guffer i - dem har han såmænd nok også gravet ned Jeg har en ide om hvor han gør det, men det er ikke lykkedes mig at grave dem op endnu - ku' være man skulle alliere sig med Nana Men hvorfor.........det ved jeg ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 vores hund graver også større ben og andre lækkerier ned i tæpper, dyner, eller hvad han nu kan finde. tit finder han det så frem senere på dagen. mine forældres ene hund graver ALT ned, jeg har faktisk aldrig set hende spise en lækkeri nogensinde, det er lidt synd. jeg vil prøve at fange det på video i morgen. i dag gav jeg hende f.eks. et lille stykke brød, hun løber ud til et muldvarpeskud, graver et stort hul, lægger brødet, dutter det godt ned ad med næsen, og bruger så næsen til at skrabe sand over det ser vildt sødt ud, og de to andre elsker sjovt nok at gå og grave efter lækkerier i haven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts