Hop til indhold

Halløjsa


Gæst Luna tøsen
 Share

Recommended Posts

Gæst Luna tøsen

Hej derude :)

Jeg hedder Julie, er 22 og har en dejlig blandingsrace på snart 14 uger, ved navn Luna :) Hun hedder så Tic til mellemnavn ;)

Moderen har broholmer, labrador, rottweiler og dobermann i sig. Faderen ved vi ikk hvem er, så min bette Luna er en rigtig rundkørsel ;P

 

Har rigtig længe gerne ville ha hund, men boligen og tiden har bare ikk været der til det. Men nu er det nu og jeg glææææder mig til at se min baby vokse op :)

Hmm ved ikk rigtig hva jeg ellers sige ska skrive, men hvis der er spørgsmål må de hellere end gerne stilles og jeg svare :)

 

- Julie

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luna tøsen

Tak for velkomsten :)

I må meget gerne se billeder, orker bare ikk at sætte dem ind i aften er godt nok heeeelt færdig hehe.

Men lover jeg får gjort noget ved det en af dagene :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie
Tak for velkomsten :)

I må meget gerne se billeder, orker bare ikk at sætte dem ind i aften er godt nok heeeelt færdig hehe.

Men lover jeg får gjort noget ved det en af dagene :)

 

Det er helt fint... Bare de kommer hehe, vi er billed fanatikere herinde :klap::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luna tøsen
Årgh hvor ser hun bare skøn og dejlig ud :lun: tak for billedet :-D

Det ka du også bare tro hun er - når hun altså ikk ødelægger alle mine ting !

Den anden dag var det mine sandaler der røg... Selvom hun har legetøj nok, og udemærket godt ved hun ska holde sig laaaaaangt væk fra skoene.

Men ak - thats the sacrifice you'll make :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie
Det ka du også bare tro hun er - når hun altså ikk ødelægger alle mine ting !

Den anden dag var det mine sandaler der røg... Selvom hun har legetøj nok, og udemærket godt ved hun ska holde sig laaaaaangt væk fra skoene.

Men ak - thats the sacrifice you'll make :P

 

Nå det er en lille balldemager du har fået dig der :slem: Ja det er jo det man må tage med, men hold da helt fast hvor man synes det er nitte når man står i situationene hehe :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luna tøsen
Nå det er en lille balldemager du har fået dig der :slem: Ja det er jo det man må tage med, men hold da helt fast hvor man synes det er nitte når man står i situationene hehe :-D

 

 

Jaaaa hun er virkelig en ballademager.. Hun høre aalt for tit med det døve øre :P Men har da fået sat lidt mere skik på hende, mon ikk også det andet følger med senere ? :)

Hmm det største problem lige nu er at hun knurre ad mig når jeg tar fat i hende :S Skælder hende selvfølgelig ud HVER gang og "slår" hende over snuden, og hun skammer sig rigtig nok med det samme og ved udemærket godt at det er forkert. Men hun slægter sin mor på, for hun er lidt på samme måde, uden at forklare for meget for det orker jeg ikk lige :P

Er egentlig igang med en større oprydning, men der ska jo pauser til ikk ? :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...