Hop til indhold

herresyg, fed påskegriner (påskespam)


søster lagkage
 Share

Recommended Posts

I var så småt ved at overbevise mig om, at det er en helt fantastisk lille race. Men jeg må erkende, at pelsarbejde slet ikke er mig, så det er vist udelukket. Hvis jeg nu skulle ende med en hund med mere pels, skal det helst være en puddel, hvor trimning klarer det meste og så bare holde det nede. Eller skamfering af løve :lol:

 

Eeei mon ikke jeg skal holde mig til mine mynder? (eller en puddel :hmm:) Spøjst som to så forskellige racer taler til to vidt forskellige sider af mig.

 

også til mig :hjerte: vi drømmer begge lidt om whippet herhjemme, men tror ikke, at det går til allergien.

 

men halløjsovs, du skal da have en lille løve :lun: jeg er ret sikker på, at puddelpels og løvepels er mere eller mindre det samme, så du kan bare holde din kommende løve i en lækker sportsklip :5up: (eller evt. bare klippe hakker i den, når pelsen driller :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
også til mig :hjerte: vi drømmer begge lidt om whippet herhjemme, men tror ikke, at det går til allergien.

 

men halløjsovs, du skal da have en lille løve :lun: jeg er ret sikker på, at puddelpels og løvepels er mere eller mindre det samme, så du kan bare holde din kommende løve i en lækker sportsklip :5up: (eller evt. bare klippe hakker i den, når pelsen driller :lol:)

 

Fælder løver heller ikke?

 

Halfdan er uden tvivl den mest nuttede løve jeg nogensinde har set, så hvis det skulle være, så ville det blive skamklipning og hakning :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fælder løver heller ikke?

 

Halfdan er uden tvivl den mest nuttede løve jeg nogensinde har set, så hvis det skulle være, så ville det blive skamklipning og hakning :blink:

 

niks, de fælder overhovedet ikke, smider kun lidt hår ved kartning. men de slæber skidt og lort med ind som alle andre hunde, så det knaser lidt på trægulvet herhjemme :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
niks, de fælder overhovedet ikke, smider kun lidt hår ved kartning. men de slæber skidt og lort med ind som alle andre hunde, så det knaser lidt på trægulvet herhjemme :blink:

 

Skidt og lort har vi masser af :mrgreen: Børn, der har været i sandkasser. Katte, der slæber alt muligt underligt med ind (i mund eller pels)

 

Men manden har sådan lidt fælde-fobi :roll: Vi har haft en storfældende hund, der smed pels hele året, så vi skulle støvsuge 2 gange dagligt, hvis vi skulle have det nogenlunde pelsfrit.

 

Egentlig er jeg sikkert slet ikke til løver, men Halfdan har bare komplet vundet mig :hjerte: Må møde ham en dag

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...