Gæst Kattiie Skrevet April 24, 2011 Rapporter Share Skrevet April 24, 2011 Min søsters dejlige labrador/schæfer hanhund søger et nyt hjem, tjek annoncen på dba.dk: Labrador/Shcæffer, Sort, 4 ... – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst KatjaS Besvaret Maj 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 My GOOOOOD @ billede nummer 2! Jeg håber virkelig I finder det helt rigtige hjem. Jeg har en enkelt jeg lige sender annoncen videre til. Hun søger netop en lab/schäfer, men hun vil vist helst have en hvalp (der også er tæve) så chancerne er nok ikke så store. Selvom hendes kæreste helst vil have en voksen Men hun bor i stort hus med indhegnet have, og hun er hjemmegående. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Skonning Besvaret Maj 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 Århh.. en rigtig vappe labbe hund .. håber at han får et fantalastisk hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Maj 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 Han er godt nok fin :5up:. Håber han snart finde det helt rigtige nye hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst KatjaS Besvaret Maj 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 Nå, min veninde er ikke interesseret. Ærgerligt. Jeg ville ellers gerne have mødt ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kattiie Besvaret Maj 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2011 Tusinde tak for jeres søde kommentare, og ja han er en rigtig lækker vaps Ville såmænd selv tage ham hvis jeg magtede to hunde, men han har hedigvis fundet et nyt hjem, og det skulle vidst være et rigtigt godt et af slagsen, så det er bare skønt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kattiie Besvaret Maj 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2011 Nå, min veninde er ikke interesseret. Ærgerligt. Jeg ville ellers gerne have mødt ham Oddsende var også lidt små hehe, men mange tak for hjælpen alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst KatjaS Besvaret Maj 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2011 Det var så lidt Alt for dyrene! Godt at han har fået nyt, godt hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts