Hop til indhold

Hundetræf - Ishøj d. 1 maj


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

JA - og det er bare nede for enden :blink:

 

SUUUUUPEEER :-D.

 

Vi glæder os til at komme, selvom Luxen er en værre rod :stupid:. Men hey, det er jo intet nyt vel :hmm:..

 

- Til hundetræningen idag var han skide god til indkald, han løb imod mig, HOV HVA ER DET! EN DAAAME :slem:. Farvel Daniella :genert:

 

Også løb han ellers bare rundt på hele pladsen og ingen kunne fange ham :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst KatjaS

:stupid:

 

Hewlett inviterede mig i går, og jeg havde faktisk besluttet mig for at komme, men jeg troede det var senere end elleve, men jeg er først kommet op nu, så vi når det desværre ikke, hvis I slutter efter halvanden time. Nå. Øv bøv.

 

Det må blive i næste måned :( jeg håber I får en herlig dag! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ninja fik så åbenbart drukket riiiiigeligt med saltvand.

 

Hun har slet ikke kunne styre blæren, så det har resulteret i en tissetår ude på opgangen, og én i lejligheden.

 

Hun så nysgerrigt til mens Casper og jeg hev køkkenrulle og Rodalon'en frem. Det er sørme også noget tid siden de to ting har været fremme, så kan da sagtens forstå hun undrer sig over hva faaan vi ligger der på gulvet og roder rundt for :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

Tak for en hygsom tur.:klap:

 

To små hunde nåede lige hjem , gik i haven indtog hver deres ende af en have bænk , med hynde naturligvis, og klaskede sammen.

 

Stella og Tex er stadig meget trætte, ligger i min seng :stupid: og ZZzzZZZzzZZ.

 

Men det var også meget hårdt at prøve at løbe to Salukiér op.

Pissos de spæner stærkt.:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for en hygsom tur.:klap:

 

To små hunde nåede lige hjem , gik i haven indtog hver deres ende af en have bænk , med hynde naturligvis, og klaskede sammen.

 

Stella og Tex er stadig meget trætte, ligger i min seng :stupid: og ZZzzZZZzzZZ.

 

Men det var også meget hårdt at prøve at løbe to Salukiér op.

Pissos de spæner stærkt.:shock:

 

:lol: men Stella prøvede igen, igen og igen og igen og igen - tror hun må have tabt sig et par kilo :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
:lol: men Stella prøvede igen, igen og igen og igen og igen - tror hun må have tabt sig et par kilo :mrgreen:

 

Tror faktisk det var lige en kende for meget. :hmm:

Men hun må et eller andet sted selv sætte sine begrænsninger.

Jeg kender dem jo reélt ikke og jeg risikere jo at bliver for pylret hvis jeg først går ind og stopper hende i det hun ser ud til at synes om.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror faktisk det var lige en kende for meget. :hmm:

Men hun må et eller andet sted selv sætte sine begrænsninger.

Jeg kender dem jo reélt ikke og jeg risikere jo at bliver for pylret hvis jeg først går ind og stopper hende i det hun ser ud til at synes om.

 

Tror faktisk hun klarede det meget godt - på et tidspunkt da vi sad på bænken kom hun og lagde sig i skyggen bag Mads og mig, så hun fik lige en slapper før hun løb afsted igen. Hun gjorde det også senere, men det var lige ud foran fotografen :blink: Faktisk syntes jeg Tex så mere træt ud end Stella :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Tror faktisk hun klarede det meget godt - på et tidspunkt da vi sad på bænken kom hun og lagde sig i skyggen bag Mads og mig, så hun fik lige en slapper før hun løb afsted igen. Hun gjorde det også senere, men det var lige ud foran fotografen :blink: Faktisk syntes jeg Tex så mere træt ud end Stella :hmm:

 

Trætte var de. Og i morgen er de klar igen som vanligt.:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Trætte var de. Og i morgen er de klar igen som vanligt.:damn:

 

:mrgreen: sådan er det bare at være en god hundeejer :mrgreen:

 

Forøvrigt sad jeg lige og tænkte på - det skulle næsten være en regel at sætte billeder ind af de hunde, der havde været med på træf - sådan noget "træt og glad hund" efter et træf. Men er kommet i tanke om det for sent, for som du skriver så er de jo på igen imorgen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske hører dette link ikke til her, men fordi jeg fortalte om denne sjove film om hyrdning bl.a. i mørke, sætter jeg den alligevel på her.

Jeg synes selv at den er supergod :-D God fornøjelse :5up:

 

 

Det er jo helt ekstremt det der :shock:.

 

Gud hvor er det imponerende! (faktisk så imponerende at jeg fik tåre i øjnene :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...