Hop til indhold

Hundetræf - Ishøj d. 1 maj


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er fortsat i Ishøj :blink:

 

For enden af Lille Strandvej, er der en lille "skov-parkering" - det er ind til et grønt område, så går man ligeud af nogle stier og vupti, så er vi næsten der hvor vi plejer at gå :engel:

 

(Der hvor manden råbte meget højt af os, da Motor var på spring-tur:mrgreen:)

 

Jeg er ikke sikker på selv at blive klar til at gå så langt :genert: men måske kan jeg gå lidt af vejen, og så slå mig ned i græsset med kaffe :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

vi kommer, hvis det er et sted, der er til at komme til med offentlig transport. er spændt på, at få den eksakte adresse annonceret :cool:

 

Du kører bare med os igen hvis du har lyst :blink:

 

Skal lige snakke med Casper, men snakkede med Gizmo's mor idag om det nye sted, og han protesterede ikke, så regner da med at vi skal afsted :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er fortsat i Ishøj :blink:

 

For enden af Lille Strandvej, er der en lille "skov-parkering" - det er ind til et grønt område, så går man ligeud af nogle stier og vupti, så er vi næsten der hvor vi plejer at gå :engel:

 

(Der hvor manden råbte meget højt af os, da Motor var på spring-tur:mrgreen:)

 

Jeg er ikke sikker på selv at blive klar til at gå så langt :genert:men måske kan jeg gå lidt af vejen, og så slå mig ned i græsset med kaffe :mrgreen:

 

Hvis vejret er til det slår vi os gerne ned med dig :blink: Hundene kan jo sagtens rende rundt og hygge sig alligevel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

Regner så sandelig med at komme.

 

Smutter nok lige forbi Fox og hiver hende ud af jordhulen. :drille:

 

Og vejret:

 

[ATTACH]42261[/ATTACH]

 

Så den konto kan man ikke bruge til at melde fra på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Regner så sandelig med at komme.

 

Smutter nok lige forbi Fox og hiver hende ud af jordhulen. :drille:

 

Og vejret:

 

[ATTACH]42261[/ATTACH]

 

Så den konto kan man ikke bruge til at melde fra på.

 

:kys:tak. Bærer du mig også, hvis jeg ikke kan gå mere :engel::mrgreen: eller nøjes du bare med at tage Sookie med rundt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig må I det :banan:

 

Sådan et bette pus gør jo ikke nogen fortræd :lun:

 

Paw er mine forældres (og min) hund og han er temmelig stor men ganske harmløs og han elsker legekammerater. :banan:

 

Det kunne være ret sjovt at tage Audrey med, men jeg skal lige høre opdrætteren hvad hun mener. Har fået at vide, jeg gerne må komme og tage hende med ud og opleve ting, inden jeg får hende hjem, men hun bliver kun to måneder 1. maj og ved ikke om det bliver for stor en mundfuld for hende. :vedikke:

 

Men hvis jeg får grønt lys, ville det da være fedt at have Audrey med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Paw er mine forældres (og min) hund og han er temmelig stor men ganske harmløs og han elsker legekammerater. :banan:

 

Det kunne være ret sjovt at tage Audrey med, men jeg skal lige høre opdrætteren hvad hun mener. Har fået at vide, jeg gerne må komme og tage hende med ud og opleve ting, inden jeg får hende hjem, men hun bliver kun to måneder 1. maj og ved ikke om det bliver for stor en mundfuld for hende. :vedikke:

 

Men hvis jeg får grønt lys, ville det da være fedt at have Audrey med.

 

Åh for søren da, det er også rigtigt, at hvalpen hedder Audrey :oops:

 

Men så længe Paw ikke er en ballademager, så skal han da være velkommen! :klap:

 

Tror måske jeg ville lade Audrey blive hjemme. Han er jo kun 2 måneder, som du siger og kender jer knap nok + det er ekstremt meget at forholde sig til rent mentalt - for ikke at snakke om den fysiske belastning for det bette pus.

 

(troede, somewhy, at han ville være nogle uger ældre end 2 måneder til den tid :genert: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
:kys:tak. Bærer du mig også, hvis jeg ikke kan gå mere :engel::mrgreen: eller nøjes du bare med at tage Sookie med rundt :blink:

 

Du skal bare med om du så skal kravle.

Vi finder en plads i solen og så kan du sidde og vente pænt på at Sookie og kamphundene har været lidt rundt omkring. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh for søren da, det er også rigtigt, at hvalpen hedder Audrey :oops:

 

Men så længe Paw ikke er en ballademager, så skal han da være velkommen! :klap:

 

Tror måske jeg ville lade Audrey blive hjemme. Han er jo kun 2 måneder, som du siger og kender jer knap nok + det er ekstremt meget at forholde sig til rent mentalt - for ikke at snakke om den fysiske belastning for det bette pus.

 

(troede, somewhy, at han ville være nogle uger ældre end 2 måneder til den tid :genert: )

 

Nej, hun er fra 1. marts så hun er ikke ret gammel endnu. Det var også min anelse, at det ville være lige rigeligt med oplevelser på én gang og som du siger, så kender hun mig ikke så godt endnu, så en stor forsamling fremmede hunde ville nok være lidt voldsomt..

 

Paw er rigtig sød og forsigtig når han skal hilse på nye hunde. Han kan ikke så godt lide at lege vildt, men hvis han synes det bliver for meget, plejer han bare at gå væk fra løjerne :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, hun er fra 1. marts så hun er ikke ret gammel endnu. Det var også min anelse, at det ville være lige rigeligt med oplevelser på én gang og som du siger, så kender hun mig ikke så godt endnu, så en stor forsamling fremmede hunde ville nok være lidt voldsomt..

 

Paw er rigtig sød og forsigtig når han skal hilse på nye hunde. Han kan ikke så godt lide at lege vildt, men hvis han synes det bliver for meget, plejer han bare at gå væk fra løjerne :blink:

 

Han lyder som en rigtig fin hund, ham Paw :lun: Bliver spændende, at møde ham! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...