Hop til indhold

Hundetræf Hillerød d 11 Juni


Gæst Sisse
 Share

Recommended Posts

Jaer ved godt jeg er tidligt ude men sådan er jeg :slem:

 

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at mødes med nogle af jer og jeres vapser så jeg tænke lørdag den 11 juni - så kunne vi mødes over ved Frederiksborg slot og så gå tur i parken til hundeleg + the og kaffe og alt andet godt til os ?

 

Håber der er nogle der vil være med :D

 

Tager selv Charlie med

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 105
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Kattiie
Uhh det kunne godt friste :-D.

 

Men lover ingenting, for det er en uge før min termin.

Og til den tid er jeg sikkert så kæmpe stor at jeg ikke kan gå :lol::lol:

 

Det er da også en lovlig undskyldning må man sige hehe :lol::klap:

Men det kunne da være hygge :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh det kunne godt friste :-D.

 

Men lover ingenting, for det er en uge før min termin.

Og til den tid er jeg sikkert så kæmpe stor at jeg ikke kan gå :lol::lol:

 

Ingen føder børn på min vagt :P - Hvis du ikk kan gå sætter vi dig bare i en kørestol og så går det fremad....

 

 

Men vil glæde mig at se jer begge hvis det er

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie
Jeg kan godt, men jeg henter først Audrey d. 6. juni, så jeg ved ikke om det er for voldsomt for hende...?

 

Tror det er lige tidligt nok, med flere hunde, men så må vi bare lave et træf når hun er klar :mrgreen: Jo flere træf jo bedre :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sisse
Jeg kan godt, men jeg henter først Audrey d. 6. juni, så jeg ved ikke om det er for voldsomt for hende...?

 

Altså Charlie vil starte på hvalpetræning næste lige efter jeg har fået ham . Ugen efter eller sådan noget .. :-)

 

Men ved det faktisk ikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie
Altså Charlie vil starte på hvalpetræning næste lige efter jeg har fået ham . Ugen efter eller sådan noget .. :-)

 

Men ved det faktisk ikke

 

Hmmm normalt plejer man at sige (har jeg hørt) at hvalpen lige skal have en uge til at falde til før det sker noget vildt. Pluto startede på hvalpehold da han var 9 uger, men mon ikke også det kommer an på hvalpens udvikling?

 

Audrey: du kan jo se hvordan hun når at falde til og sådan, og så tage beslutningen tild en tid :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså Charlie vil starte på hvalpetræning næste lige efter jeg har fået ham . Ugen efter eller sådan noget .. :-)

 

Men ved det faktisk ikke

 

Vi har plads på hvalpehold allerede fra d. 9. men det er mere om hun er for lille til sådan en tur på flere timer og med fremmede hunde... Hun er over tre måneder men alligevel. Hvis du arrangerer noget igen i juli tror jeg vi er klar :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sisse
Hmmm normalt plejer man at sige (har jeg hørt) at hvalpen lige skal have en uge til at falde til før det sker noget vildt. Pluto startede på hvalpehold da han var 9 uger, men mon ikke også det kommer an på hvalpens udvikling?

 

Audrey: du kan jo se hvordan hun når at falde til og sådan, og så tage beslutningen tild en tid :-D

 

Charlie vil også først starte på hvalpehold en uge efter :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie
Vi har plads på hvalpehold allerede fra d. 9. men det er mere om hun er for lille til sådan en tur på flere timer og med fremmede hunde... Hun er over tre måneder men alligevel. Hvis du arrangerer noget igen i juli tror jeg vi er klar :-D

 

Ahh troede hun kun ville være de der 8 uger... Tror ikke det bliver noget problem og så kan du jo altid stoppe når hun bliver træt evt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sisse
Vi har plads på hvalpehold allerede fra d. 9. men det er mere om hun er for lille til sådan en tur på flere timer og med fremmede hunde... Hun er over tre måneder men alligevel. Hvis du arrangerer noget igen i juli tror jeg vi er klar :-D

 

Charlie han er 12 uger når jeg for ham hjem den første juni. Så han er heller ikke så gammel igen.

 

Men går udfra vi holder nogle pause så hunde og folk lige kan få noget vand og kaffe ..

 

Men gør det du føler er bedst :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie

Jeg synes bare lige jeg vil fortælle jer lidt om Pluto især da mange af jer har hvalpe... han kan godt finde på at "skælde" hvalpe ud hvis de er for meget over ham og hapser for meget i ham, men det er ren opdragelse og han gør dem ikke noget han sætter dem bare på plads.

 

Ville bare lige sige det da i er nogle stykker med hvalpe og man kan godt blive forskrækket, men som sagt han gør ingenting :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Charlie han er 12 uger når jeg for ham hjem den første juni. Så han er heller ikke så gammel igen.

 

Men går udfra vi holder nogle pause så hunde og folk lige kan få noget vand og kaffe ..

 

Men gør det du føler er bedst :)

 

Hvornår er han født? Audrey er fra 1. marts...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sisse
Jeg synes bare lige jeg vil fortælle jer lidt om Pluto især da mange af jer har hvalpe... han kan godt finde på at "skælde" hvalpe ud hvis de er for meget over ham og hapser for meget i ham, men det er ren opdragelse og han gør dem ikke noget han sætter dem bare på plads.

 

Ville bare lige sige det da i er nogle stykker med hvalpe og man kan godt blive forskrækket, men som sagt han gør ingenting :-D

 

Det er helt fint for mig :)

 

Min mors hund vil gøre det samme og det skal han ha lov til

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie
Jeg vil rigtig gerne med. Men nu har jeg læst en del om, at de ikke må få for meget motion mens de er hvalpe. Noget med at de må gå det antal minutter, som de er uger gamle...?

 

Du kan jo evt. tale med din dyrlæge omdet hvis du skal et smut forbi ham/hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie
Det er helt fint for mig :)

 

Min mors hund vil gøre det samme og det skal han ha lov til

 

tak :-) Det er bare fordi nogle bliver forskrækket og tror han gør dem noget, jeg blev selv lidt forskrækket med min mors hvalp, men måtte indse at han blev nødt til at sætte den på plads for at få lidt fred hehe :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes bare lige jeg vil fortælle jer lidt om Pluto især da mange af jer har hvalpe... han kan godt finde på at "skælde" hvalpe ud hvis de er for meget over ham og hapser for meget i ham, men det er ren opdragelse og han gør dem ikke noget han sætter dem bare på plads.

 

Ville bare lige sige det da i er nogle stykker med hvalpe og man kan godt blive forskrækket, men som sagt han gør ingenting :-D

 

Det er fint. Audrey er en lille røver, hun har vist kun godt af at blive sat lidt på plads :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...