Hop til indhold

Hundetræf Hillerød d 11 Juni


Gæst Sisse
 Share

Recommended Posts

  • Svar 105
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så andre kan se hvem der kommer og med hvem :-)

Derudover vil jeg gerne tage nogle billeder af dagen og med tiladese fra jer andre ligge dem på min hjemmeside:-)

 

 

På den måde :slem: Jamen jeg var bare lidt nysgerrig :genert:

 

Casper og Jasmin med Ninja (som er labrador, korthåret hønsehund, kleiner munsterlænder blanding)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej vi bliver da nogle stykker efterhånden :-D

 

Jeg er voldfrisk på at følges med nogen fra stationen! Jeg kan heller ikke vejen :genert:

 

Hvis der ikke er andre der er med toget kan vi bare hente dig på stationen ? Så kan du sidde med lille audrey på skødet foran :blink: (Ninja fylder nemlig hele bagsædet :roll: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sisse
Min "lille" dansk-svensk gårdhund vil gerne med. Han er 10½ måned. Er vi velkommen?

 

Self er i velkommene :) det er alle ..

vi er et par stykker der kommer med hvalpe og små hunde

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sisse
Så mødes vi kl.11 d.11/6 foran slottet

 

Som jeg har spurgt alle de andre så spørg jeg også lige dig om jeg må skrive dig på min hjemmeside at du kommer? hvis ja ,

Hvad hedder du så ? hvilken race er hunden og Hva hedder han :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sisse
Vi kommer også :-D

 

Susi med Gizmo (vizsla hanhund 1 år) og Ling (dsg/jrt blanding kastrat 7½ år)

 

Jeg går selv tit ved slottet, og oppe bagved i lille dyrehave må man gerne have hundene løse ;-)

 

Så er det jo bare der vi går op - tænke bare det var nemmer at mødes et sted hvor det var lidt nemt :-)

 

glæder mig til at se jer

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt tage en termokande m varmt vand med, og så noget pulverkaffe, the og kakao. Og laver nok også noget til den søde tand...

 

Jeg parkere oppe ved lille dyrehave og går så ned til hvor vi skal mødes, så kan monsteret også løbe det værste krudt af sig :genert:

Der er nemlig et lille sted hvor vi kan picnic´e oppe i lille dyrehave, og hundene så kan rende løs rundt imens ;-)

 

Og skulle det blive varmt, så er der også mulighed for at køle hundene af ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kahlia

Jeg ville gerne deltage, men det kommer an på, hvordan Gaby tager hvalpetræningen på torsdag. Hun er jo en meget lille chi-størrelse lige nu, og hvis alle de andre hunde er for vilde og voldsomme, så kan det godt være, hun helst springer over. :genert:

Men hvis jeg skal med, så skal jeg også med toget, så kan vi da følges med Audrey. :blink: Det bliver spændende at se, hvad Gaby og Audrey siger til hinanden. :mrgreen:

 

Så Simone og Gaby er et måske, du må godt skrive os på, jeg vil bare ikke have hendes race på listen (du kan nøjes med at skrive chi-størrelse, hvis det er), jeg er vel blevet lidt paranoid efter den der tråd om stjålne racehunde. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville gerne deltage, men det kommer an på, hvordan Gaby tager hvalpetræningen på torsdag. Hun er jo en meget lille chi-størrelse lige nu, og hvis alle de andre hunde er for vilde og voldsomme, så kan det godt være, hun helst springer over. :genert:

 

Det er min erfaring med sådanne hundetræf med masser af hunde, at de hurtigt finder sammen i størrelse og "vildskab". De vil helt sikkert synes Gaby er spændende, men jeg tror hurtigt de vil forstå hendes signaler hvis hun søger afstand. Så hellere bruge tiden på de andre der er på samme størrelse og som er med på lidt sjåååv leg :slem:

 

Men du kender hende selvfølgelig bedst - følg din mavefornemmelse :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kahlia
Det er min erfaring med sådanne hundetræf med masser af hunde, at de hurtigt finder sammen i størrelse og "vildskab". De vil helt sikkert synes Gaby er spændende, men jeg tror hurtigt de vil forstå hendes signaler hvis hun søger afstand. Så hellere bruge tiden på de andre der er på samme størrelse og som er med på lidt sjåååv leg :slem:

 

Men du kender hende selvfølgelig bedst - følg din mavefornemmelse :blink:

 

Jeg har kun set hende med mange hunde hos opdrætteren, herhjemme fra hun hilst på 3 hunde, og jeg synes, hun er ved at blive et værre gø-monster. :roll: Hun skal i hvert fald lige skælde andre hunde ud, hvis de er for voldsomme i deres bevægelser. Men jeg tror bare, jeg skal se, hvordan hun tager hvalpetræningen og alle de mange hvalpe, der jo så er samlet på et sted. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sisse
Sisse, jeg har set at der kommer en Amerikansk Bulldog med.

 

Er det en tæve eller en hanhund ?

 

Kender du den ?

 

Den jeg har skrevet på kender jeg ikke. Og det er vidst en han hund..

Der kommer også en anden Am bull dette er en tæve og hende kender jeg :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...