Hop til indhold

Spørgsmål omkring hvalp


Gæst Banditten
 Share

Recommended Posts

Gæst Banditten

Hejsa...

 

Jeg har lige købt en hvalp på 11 uger som jeg er rigtig glad for men har lige nogen spørgsmål da jeg synes det virker lidt underligt. Har kun haft ham få dage, så ved godt han lige skal blive vant til mig. Men håber i kan hjælpe alligevel.

 

1) Når han skal sove trækker han vejret meget hurtigt så man nærmest blir helt nervøs. Men så kan det være han rykker på sig også falder tempoet. Noget bestemt dette kan skyldes ?

 

2) Han kan ligge og slappe af, men så hvis man sætter sig over til ham så napper han efter en... Han blir nærmest helt legesyg men det er mest efter at nappe/bide i ens hænder. Såen skifter hans humør op af dagen, han vender på en 25øre.

 

3) Når vi ude og gå tur kan han pludselig sætte sig ned og pive samt gå lidt forvirret rundt nærmest stresset men det kan gå lige så hurtigt over som det kom.

 

Håber at høre fra jer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa...

1) Når han skal sove trækker han vejret meget hurtigt så man nærmest blir helt nervøs. Men så kan det være han rykker på sig også falder tempoet. Noget bestemt dette kan skyldes ?

 

2) Han kan ligge og slappe af, men så hvis man sætter sig over til ham så napper han efter en... Han blir nærmest helt legesyg men det er mest efter at nappe/bide i ens hænder. Såen skifter hans humør op af dagen, han vender på en 25øre.

 

3) Når vi ude og gå tur kan han pludselig sætte sig ned og pive samt gå lidt forvirret rundt nærmest stresset men det kan gå lige så hurtigt over som det kom.

 

Håber at høre fra jer.

 

1: Det gør aslan også, jeg tror også at det er en drømme ting.

 

2: Ja, samme her, MEN det kommer an på hvem, Aslan er tosset med min kærestes finger, både bide og sutte, og kæresten kan ikke ligge sig ned til Aslan. Alt dette kan jeg, måske grundet at jeg har sagt fra lang tid før min kæreste, så aslan forbinder mig ikke med bide leg?

 

3: Hmm, jeg kan nikke genkendende til det at sætte sig ned, men ikke gå forvirret rundt.

Måske det er en duft eller noget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst baileysmor

Hejsa :-)

 

1. Tror det er meget normalt det gør vores hvalp Bailey(10 uger). Vores pjæffer også i søvne og spræller helt vild med benene.

 

2. Bailey bider også i hænder og tæer lige så snart hun kan komme til det. (og avs avs ikke sjovt at vågne med en hund der spiser ens tæer gg)

Hun elsker gnaveben, så bider den ikke så meget i vores fingre, så måske det kunne afhjælpe at din hund ikke bider i dine hænder:-)

 

3. Tror også det er meget normalt, det gør Bailey også. Vi sætter os på hug og kalder på hende eller giver et lille ryk i snoren, og så går hun lige så stolt videre med snoren i munden (en af hendes yndlingsbeskæftigelser)

 

Håber du kunne bruge det til noget

 

Heidi

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa...

 

Jeg har lige købt en hvalp på 11 uger som jeg er rigtig glad for men har lige nogen spørgsmål da jeg synes det virker lidt underligt. Har kun haft ham få dage, så ved godt han lige skal blive vant til mig. Men håber i kan hjælpe alligevel.

 

1) Når han skal sove trækker han vejret meget hurtigt så man nærmest blir helt nervøs. Men så kan det være han rykker på sig også falder tempoet. Noget bestemt dette kan skyldes ?

 

2) Han kan ligge og slappe af, men så hvis man sætter sig over til ham så napper han efter en... Han blir nærmest helt legesyg men det er mest efter at nappe/bide i ens hænder. Såen skifter hans humør op af dagen, han vender på en 25øre.

 

3) Når vi ude og gå tur kan han pludselig sætte sig ned og pive samt gå lidt forvirret rundt nærmest stresset men det kan gå lige så hurtigt over som det kom.

 

Håber at høre fra jer.

 

Hej - hvad er han for en race? :-D

 

1. Som de andre siger synes jeg også dette lyder helt normalt.

 

2. Sådan er hvalpe! :mrgreen: Og det kan gøre så ondt i ens fingre! Men hold ud, det varer ikke evigt :roll:

 

3. Hvalpe og gå-ture er ikke altid et hit. De gider som regel slet ikke. Så hvis han gør det, så gå hjem :-D Det skal nok komme at han når til et punkt hvor han ikke kan få nok :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

1) Det gjorde Harry også. Han havde også en hel masse små drømmelyde. Jeg brugte lang tid de første par nætter på at tjekke om han trak vejret :-)

 

2) Harry elsker stadig at tygge i især sin far - jeg er sikker på han synes at far er enormt sjov at lege med. Det bliver mindre smertefuldt når hvalpen har skiftet tænder.

 

3) Det har vi ikke prøvet.

 

Nanna

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...