Hop til indhold

Mille og Øglemand


Mettemille
 Share

Recommended Posts

Jeg har lovet at vise billeder af Øglemand (ja det hedder han altså :cool:), som er en skægagame. Så er er han, sammen med Mille på altanen. Vanen tro laver Mille mærkelige fjæs hver gang jeg hiver kameraet frem, så det får i også et af :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst crazywolf
Jeg har lovet at vise billeder af Øglemand (ja det hedder han altså :cool:), som er en skægagame. Så er er han, sammen med Mille på altanen. Vanen tro laver Mille mærkelige fjæs hver gang jeg hiver kameraet frem, så det får i også et af :-)

 

Virkelig gode billeder. Øglemand ser altså rigtig sød ud og de klær mærkelig nok hinanden tros den store forskel. alså hvor er de søde sammen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øglemand er bare super sød :lun: - og det er Mille selvfølgelig også :lol:

 

Jeg har forøvrigt lige set et spændende program om klikkertræning af varaner. Måske Øglemand også kan lære et par tricks :5up:

 

De er i al fald søde på hver deres måde :lol: Han stikker ikke så meget som han ser ud til, det er kun piggene i hovedet der er hårde; resten er snyd :-)

 

Jeg har nu aldrig tænkt på at klikkertræne ham, men hvorfor ikke :mrgreen: - men tænker det bliver pokkers svært at fedte rundt med græshopper og klikker på en gang, samtidig med at han måske ikke er den største begavelse :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...