Hop til indhold

Legekammerater Ishøj


Gæst KatjaS
 Share

Recommended Posts

Gæst KatjaS

Nu ved jeg godt, at der er træf i dag og sådan noget, men det missede jeg, fordi jeg er en tumperøv :stupid:

 

Men jeg tænkte på, om der er nogen, der mangler legekammerater i Ishøj - for det gør Ludvig og jeg!

 

Ludvig er en stor(!) kastreret hanhund, lidt voldsom, men med hjertet på det rette sted. Men med hans krudt i røven og alle hans 32kg, er han lidt af en mundfuld for små hunde (men jeg har set ham lege med en toypuddel - der var ingen problemer, selvom kontrasten var lidt bemærkelsesværdig)

 

Han er fem år, men han virker på mange måder mentalt som en unghund. Han er totalt lalleglad, og tingene kan godt gå lidt stærkt med ham. (Han er halvt Labbe, halvt Rhodesian Ridgeback - Krop og styrke som Rhodesiananen, men mentalitet, hovedform og farve som en sort Lab).

 

Jeg søger også steder, hvor man lovligt må tumle rundt med hunden uden snor, for strandparken er jo desværre no-go i sommer halvåret :vedikke:

 

Men skriv endelig, hvis nogen af jer skulle have lyst til en stor tumlekammerat.

 

Her kan ses en lille teaser:

 

watch?v=c10ybTBUmKU

 

Byt ud med alt efter fra og med "watch" efter en anden YouTube-video :banan: (Jeg håber det er okay, at jeg her omgår reglerne lidt :oops:)

 

Det er min kæreste, der leger med ham her. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...