Hop til indhold

Sookie og De luxe hvalpe sælges.


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Gæst mulline
Ja, og nye racer er lidt dyrer end andre - for vi har gjort forarbejdet med sundhed og kemi mellem forældredyr :engel:

 

 

Hvis i nu alligevel er i gang med det der kemi noget, kan i så ikke bruge noget mere, så hvalpene bliver selvlysende, så man ikke falder over dem hvis man skal op og tisse om natten ???

 

Det kunne også være praktisk, hvis man skulle komme til at gå en aftentur, med hunden, selvom de ikke behøver det.

 

Kunne det lade sig gøre, så må jeg sige, at jeg bare er nød til at blive skrevet op til en hvalp også, kan sgi ikke lade være :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 107
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Miss_menelli
En tæve, han eller tvekønnet :cool::-D

 

Tror måske gerne jeg vil have en af de der tvekønnede, så jeg både kan få penge for parringer og lave hvalpe på den samtidig. :klap:

 

Total gevinst der!!

 

Men gider ikke hente den på en motorvejsbro - Kan i ikke bare sende den med posten? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror måske gerne jeg vil have en af de der tvekønnede, så jeg både kan få penge for parringer og lave hvalpe på den samtidig. :klap:

 

Total gevinst der!!

 

Men gider ikke hente den på en motorvejsbro - Kan i ikke bare sende den med posten? :hmm:

 

Det er vel egentligt bare noget bobleplast om hvalpen, ned i en papkasse og så afsted ?

 

Eller .. Skal sådan en kasse så også have lufthuller ?

Kan hvalpene også holde vejret ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lusen
Tror måske gerne jeg vil have en af de der tvekønnede, så jeg både kan få penge for parringer og lave hvalpe på den samtidig. :klap:

 

Total gevinst der!!

 

Men gider ikke hente den på en motorvejsbro - Kan i ikke bare sende den med posten? :hmm:

 

Så tror jeg du skal forvente at du får den omkring 2 uger gammel, det er vist billiger i porto :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

(Den her tråd blev meget bedre end jeg havde regnet med :lol:)

 

Jamen jo det er muligt at sende hvalpen med posten, men der er vist en eller anden regl om at man ikke må sende en hvalp i en papkasse :hmm:.

Så vi tager bare en A2 konvulut, mon ikke hvalpen kan være i den? :-D

 

Puha, FOX! det kunne da være vi skulle overveje det med de selvlysende hvalpe :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...