Hop til indhold

Så er vi på banen igen...


Gæst solskin
 Share

Recommended Posts

Gæst solskin

En lille update fra Mors.

 

Her er vi igen :vinken:

 

Jeg har haft et travlt forår, men nu har jeg tid til at sidder her igen :banan:

 

Rose er nu 6 mdr. en lille spilopmager :lun: Som har plukket alle de nye skud af mine buske og stauer. Så selv om der skulle være frodigt i min have, ligger jorden bar !!

 

Hun har nogenlunde styr på sin impulskontrol, og sidder pænt og kigger medens jeg træner Qiwi og Selma. Alene hjemme går fint, hun er en selvstændig pige.

Vi går til ringtræning og det er hun god til. Har endnu ikke være til udstilling - for da hun fik hendes blivende fortænder, blev mælketænderne siddende, så hun havde dobbelt række fortænder, hun havde en vis lighed med en haj :oops: Nu er mælketænderne heldigvis forsvundet :5up:

 

Qiwi er beg. til rally, og det er hun vild med. Ros og guffer det er livet. Hun var beg. at blive lidt træg til agility, derfor skiftet.

 

Selma er stadig Rose`s beskytter - badekone - legetante. De har så meget glæde af hinanden. Og Rose kopierer Selma hele tiden :rolleyes:

Selma har taget opgaven med barnepige helt alvorlig, når Rose skal ud går hun hen til døren og ser jeg det ikke, kommer Selma hen foran mig og nedstirrer mig "hallo - der er brug for dig" Hvis Rose gøer i haven kommer Selma også og henter mig. For det er ikke god opdragelse at gø uhæmmet af naboens katte.

Selma løber stadig agility.

 

Og jeg er stadig i fyrrende og grå :genert:

 

- der skal nok komme billeder :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...