Hop til indhold

Bedre sent end aldrig...


Gæst Maka
 Share

Recommended Posts

Gæst Maka

Hej alle sammen

 

Jeg har efterhånden været her på forumet et stykke tid men har aldrig fået præsenteret mig selv så tænkte at nu måtte det være på tide:genert:

 

Mit navn er Pernille, jeg er 22 år gammel og er igang med mit sidste semester på min uddannelse:banan:

 

Jeg bor ude på landet sammen med min kæreste, vores kat og vores skønne labrador pige Maka som bliver 2 år i dag:hjerte: Min kæreste går til til træning med hende og bruger hende på jagt.

 

Om lidt over 2 uger får Maka en lillesøster, en gl. dansk hønsehund tæve som skal hede Alba, det er vi alle 4 meget spændte på (Katten nok mest nervøs:lol:) Det er mig der skal gå til træning med Alba så er også ved at lede efter et godt sted, glæder mig utrolig meget:-D

 

Det var lidt om os:vinken:

 

Mange hilsner

Pernille, Maka og snart Alba

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst malula

Hejsa også herfra.

Da du har været her længere end jeg, kan jeg ikke så godt sige velkommen :hmm:

Men et tillykke med fødselsdagen kan jeg da sende til "tøsen"

Glæder mig også til at se mange billeder :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tal for den fine velkomst

 

Velkommen til :vinken:.

 

Uhh det bliver spændende med den lille nye :hjerte:

 

Ja vi er også meget spændte, det bliver sjovt at have en hvalp i huset igen selvom jeg tror vi måske har fortrægt alle de lidt "trælse" ting:-D

 

Velkommen :vinken:

 

Tillykke med fødselsdagen til Maka og tillykke til jer med lille Alba. Vi glææææder os til at se billeder :banan:

 

Kan da lige smide et par stykker ind her:-D

Det første er fra da vi fik Maka, det andet hendes første sne og det sidste er Alba 5,5 uge gammel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...