Hop til indhold

Hvalpe foder


Gæst bufast
 Share

Recommended Posts

Gæst bufast

Er der nogen der kender det foder Choice, og er det godt foder til min hvalp det var det som den fik der hvor den kom fra.

 

 

Mvh Bo

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Er der nogen der kender det foder Choice, og er det godt foder til min hvalp det var det som den fik der hvor den kom fra.

 

 

Mvh Bo

 

Hej Bo

 

Har du et link til foderet?

 

Jeg har fodret med noget som hed "Natures Choice" engang for længe siden eller "First Choice" kan ikke lige huske navnet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Er der nogen der kender det foder Choice, og er det godt foder til min hvalp det var det som den fik der hvor den kom fra.

 

 

Mvh Bo

 

Der er mange der hedder noget med Choice.

1st Choice.

Nutro Choice.

 

Så du må lige skrive lidt mere om hvilket produkt de er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bufast

Det hedder Nutro Choice

men kan se nu at det var nok det andet foder jeg skulle have altså 1 st choice da jeg kan huske at det var det det hedder nu men kunne ikke huske det da jeg skulle købe det men har altså købt Nutro Choice

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det hedder Nutro Choice

men kan se nu at det var nok det andet foder jeg skulle have altså 1 st choice da jeg kan huske at det var det det hedder nu men kunne ikke huske det da jeg skulle købe det men har altså købt Nutro Choice

 

De har lavet en holistisk serie også, den ville jeg foretrække :-)

 

Jeg har tidligere fodret med nutro choice med god succes, men idag ville jeg vælge foder som eaglepack eller canidae istedet :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...