Hop til indhold

Border Collie


Gæst anjacj
 Share

Recommended Posts

Gæst anjacj

Hej. Jeg er 35 år og har 2 skønne Border Collier en tæve på 3 år der er drægtig i uge 9 ( Dejligt:blink:) og en skøn hanhund på 1 år. udover det ha jeg en lille blandings tæve på 14 år en gammel lille sag, men hun er frisk og elsker at lege med de 2 store.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen til :vinken:

 

Håber at du bliver glad for at være her - det er jeg i hvert fald :-D

Har lært sååå meget, især at det ikke er så farligt at have en BC'er.

 

Jeg har nemlig drømt om at få sådan en i over 10 år, men turde ikke, da alle har frarådet det pga. man næsten skulle gå hjemme hele dagen for at tilfredsstille dens behov.

 

Men nu er jeg klar og skal klart have en BC'er næste gang - glæder mig.

 

Det bliver spændende at følge med i dine hvalpe :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anjacj

Det er rigtigt at det kræver en del med BC'er men nu skal man heller ikke gøre det værre end som så. Ingen tvivl om at der skal ske noget med disse hunde, men de er skam også gode til at lege selv, det er mine ihvertfald. Så held og lykke hvis du vil ha sådan en skøn og klog hund. Vi glæder os meget til de små kommer i denne uge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Når du skriver et indlæg, går du bare længere ned på siden inden du poster dit indlæg.

 

Her er der et felt der hedder upload filer, og wupti du kan vedhæfte billeder fra din pc.. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anjacj

Så havde muggy blødt på sit tæppe her til morgen, er det mon ved at være tid til de små kommer? Er der nogle der ved om det er meget normalt, at de plet-bløder inden det hele starter??? Ihh hvor jeg glæder mig. Hun ligger bare og sover, man kan ikke mærke noget på hende, og hun virker helt rolig. Håber der er nogen der kan fortælle lidt om det er noget de har oplevet før, eller om man skal begynde at være lidt urolig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anjacj

Der kom ingen små hvalpe i weekenden, så vi tog på dyrehospitalet idag og Muggy blev scannet, der var ingen hvalpe i hende, så hun var falsk drægtig. Hun havde taget på og havde hænge mave, grunden til hun havde plet blødt mente de var pga hun havde været drægtig men at det var blevet afbrudt i et tidligt forløb. Så jeg blev lidt trist til mode. Så hun skal til faxe dyrehospital imorgen, og ha undersøgt sit ben da hun halter meget. Så må vi se hvad de siger til det. De har taget billeder af hende men kan ikke se noget på det, så nu må der eksperter til. Håber ikke det er korsbåndet det er galt med det sagde de at det kunne være. Så nu må vi se imorgen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Idaef
Der kom ingen små hvalpe i weekenden, så vi tog på dyrehospitalet idag og Muggy blev scannet, der var ingen hvalpe i hende, så hun var falsk drægtig. Hun havde taget på og havde hænge mave, grunden til hun havde plet blødt mente de var pga hun havde været drægtig men at det var blevet afbrudt i et tidligt forløb. Så jeg blev lidt trist til mode. Så hun skal til faxe dyrehospital imorgen, og ha undersøgt sit ben da hun halter meget. Så må vi se hvad de siger til det. De har taget billeder af hende men kan ikke se noget på det, så nu må der eksperter til. Håber ikke det er korsbåndet det er galt med det sagde de at det kunne være. Så nu må vi se imorgen.

 

Æv hvor surt :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Der kom ingen små hvalpe i weekenden, så vi tog på dyrehospitalet idag og Muggy blev scannet, der var ingen hvalpe i hende, så hun var falsk drægtig. Hun havde taget på og havde hænge mave, grunden til hun havde plet blødt mente de var pga hun havde været drægtig men at det var blevet afbrudt i et tidligt forløb. Så jeg blev lidt trist til mode. Så hun skal til faxe dyrehospital imorgen, og ha undersøgt sit ben da hun halter meget. Så må vi se hvad de siger til det. De har taget billeder af hende men kan ikke se noget på det, så nu må der eksperter til. Håber ikke det er korsbåndet det er galt med det sagde de at det kunne være. Så nu må vi se imorgen.

 

Ej, hvor trist :cry:

 

:x: for dyrlægebesøget i morgen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anjacj

Så har vi været på Faxe dyrehospital med Muggy, det var hendes korsbånd den var gal med, så hun skal igennem en operation til små 15000 kr, jeg var ved at falde om da de sagde prisen den operation hun skal ha lavet hedder en tta operation. :-( men den må hun bare ha. Håber min bank er sød ved mig imorgen så hun kan komme igang så hurtigt som muligt. Æv æv

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anjacj

ja hvad skal man gøre end at prøve at skaffe alle de penge, for det sidste man vil er jo at aflive ens hund, når man ved at det kan blive helt ok igen.:klap:så er der bare genoptræning med hende bagefter og så skal hun lige tabe sig ca 6 kg oveni da hun har taget rigtigt meget på da hun ikke har kunne løbe eller noget andet. Så nu må det bare ordnes og så igang med dvs:5up:. Er sikker på min bank mand er flink imorgen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...