Hop til indhold

Løb med hund


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

Hvordan gør man bedst med opvarmning og at skridte af? :genert:

 

Skal man give hunden ekstra mad eller fedt, når hun er mere aktiv? :genert:

 

Ved ikke med hunde, men heste plejer jeg at skridte varm og af ca 10 min :vedikke:

 

Og så længe i lige er startet med at løbe kan jeg ikke forestille mig hun behøver mere mad, jeg behøver hvert fald ikke mere mad lige når jeg starter med at løbe, men aner det som sagt ikke :vedikke:

 

Men vil da prøve det der løb (Læs: luntetempo som andre folk kan kravle ved siden af:oops:) Igen i morgen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke med hunde, men heste plejer jeg at skridte varm og af ca 10 min :vedikke:

 

Og så længe i lige er startet med at løbe kan jeg ikke forestille mig hun behøver mere mad, jeg behøver hvert fald ikke mere mad lige når jeg starter med at løbe, men aner det som sagt ikke :vedikke:

 

Men vil da prøve det der løb (Læs: luntetempo som andre folk kan kravle ved siden af:oops:) Igen i morgen..

 

10 minutter er godt nok lang tid :genert: så går vi bare en omvej :mrgreen:

 

Jeg tror jeg kunne have overhalet mig selv, hvis jeg havde gået ved siden af mig selv :mrgreen: Gav det mening? :engel: Well, jeg spurtede eller ikke hele tiden, altså, slet ikke noget af tiden :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...