Hop til indhold

Flyball


Gæst Arkiveringsalf
 Share

Recommended Posts

Gæst Arkiveringsalf

Findes der nogen flyball klubber, eller underklubber i Kbh? Har tænkt mig at udskyde agility lidt og tænkte at det også måtte være ret sjovt for sådan en løbeglad tosse som min :) har en følelse af at det er lidt nemmere for hunden end agility, har prøvet at introducere ham til lidt forhindringer, men det var alt for meget for ham:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror det ikke. Jeg kender ikke nogen steder i DK der dyrker flyball for alvor.

 

Hvad mener du med at agility var 'for meget'?

 

Hvis det er fordi din hund stresser over træningen vil det sandsynligvis være lige så slemt til agility.

 

Det er vigtigt at finde et sted hvor der bruges tid på at indlære forhindringerne ordentligt, særligt hvis det bliver for overvældende for din hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst villrikke

Eneste sted jeg ved der har flyball er Slagelse Hundesport (slagelsehundesport. dk) - fjern selv mellemrummet.

 

Ellers har flere klubber som lidt sjov træning en gang imellem, men ikke noget man kan gå til fast.

 

Jeg har selv en flyballmaskine, som jeg en gang imellem tar frem og leger lidt med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Arkiveringsalf

Det er svært at forklare, det var ikke fordi han gjorde noget, men han er meget lidt selvsikker, så det øjeblik træningen bliver for svær eller der sker for meget om ham, slår han fra og de der slalompinde, de skulle bare ikke være i haven.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...