Hop til indhold

Hvad skal du lave på søndag den 15. maj? (Stor.Kbh)


Tine1
 Share

Recommended Posts

Otto har haft lidt uheldige episoder den sidste uges tid... Alle de hunde han møder går enten hurtigt forbi uden at måtte hilse, eller også er de sure på ham... Alene i går mødte han en stor hvid schæfer, der var blevet sær og reserveret af kræftmedicin (heldigvis ville ejeren gerne snakke med Otto) og senere i går fik vi besøg af en 9 uger gammel chihuahua, der ville have ædt ham, hvis hun havde fået chancen..

 

Suk... og han synes jo stadig selv, at han er noget af det nuttedeste..!!

 

Søndag har vi ingen planer og ville gerne ud og lege med en lidt mere imødekommende hund - Er der ikke nogen herinde fra, der har lyst til at mødes?

 

Lørdag skal jeg til fødselsdag i Hillerød kl. 15 - Så hvis nogen er friske i Nordsjælland lørdag ved 13-tiden, kunne Otto jo lige blive løbet træt på vejen...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Penguin

Hejsa Tine og Otto

 

Jamen vi vil da gerne mødes.

Vi bor i karlebo nær kokkedal, og har en sort han labrador på 1 år.

Baloo elsker at lege. Og vil lege hele tiden hvis han kunne.

Det eneste er bare, at han skal lege indhegnet.

Baloo har en tendens til at løbe væk, hvis der er noget der er mere interssant, håber det bliver mindre interessant, når han bliver lidt ældre.

 

Hilsen Baloo og hans forældre

Link til indlæg
Del på andre sites

Super...!!

 

Kender I et sted i Kbh, hvor de kan løbe frit...? Jeg kan sagtens komme til Nørrebro eller Frederiksberg..:-)

 

i søndermarken er vist det eneste større sted. men der er rigtig mange hunde. vi har også fået en rigtig god løbegård i fælledparken, men ligefrem kæmpe er den jo ikke, så det er måske lidt stenet? i de gamles by hvor vi kommer, er der også en lidt afsides og indhegnet på tre sider park, hvor der meget sjældent er mennesker eller dyr - det er til gengæld ikke fuldt lovligt at have dem løse der. tja, ved ikke?

Link til indlæg
Del på andre sites

i søndermarken er vist det eneste større sted. men der er rigtig mange hunde. vi har også fået en rigtig god løbegård i fælledparken, men ligefrem kæmpe er den jo ikke, så det er måske lidt stenet? i de gamles by hvor vi kommer, er der også en lidt afsides og indhegnet på tre sider park, hvor der meget sjældent er mennesker eller dyr - det er til gengæld ikke fuldt lovligt at have dem løse der. tja, ved ikke?

 

Uha - så får man valgmuligheder... Hmm... Tror Otto er ligeglad med sten - og hvis den er lukket kan Baloo også være med..:-)

 

Ellers udfordrer jeg gerne loven en smule;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha - så får man valgmuligheder... Hmm... Tror Otto er ligeglad med sten - og hvis den er lukket kan Baloo også være med..:-)

 

Ellers udfordrer jeg gerne loven en smule;-)

 

lad os bare sige fælledparkens hundegård, så. der er selvfølgelig tit andre hunde, men den er forsvarligt indhegnet, så hundene kan rende lidt. så kan vi evt. gå en runde med dem efterfølgende i selveste parken. det passer mig nårsomhelst bare ikke alt for sent på eftermiddagen.

 

løbegården ligger lige bag frimurernes hovedkvarter på blegdamsvej og meget tæt på indgangen til parken fra trianglen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst cyberraga

Hej Tine1,

 

Hvis du bor i Hvidovre har du så prøvet Brøndbyskoven (indgangen ved Park Allé)? Der må man have sin hund løs, og der er mange søde hunde (vi er der som regel om søndagen, men har også prøvet andre dage med god success). Du skal dog være klar over at der er en lille sø, som hundene elsker at springe i ^^ (min gør ikke, hun hader vand ;)).

 

Ellers kan man næsten ikke undgå at møde en sød lille hund i Friheden, hvis du bor der i nærheden :D

 

/cyberraga

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...