Gæst Rene og malene Skrevet Maj 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 27, 2011 hej håber at der er nogle her inde der kan hjælpe os. vi har en labrador, som er 8mdr og den kan vi ikke få renlig, når den er alene og om natten. vi har prøvet at skifte foder og med en avis, men lige lidt har det hjulpet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trine Besvaret Maj 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2011 Uha jeg mangler noget mere info. Sover den alene ( i et andet rum ) ? Hvornår lufter i den ? Hvor tit fodre i den ? Har i faste rutiner ( foder, gåture, osv. ) ? Bor i hus eller lejlighed ? Fortæl noget mere om jeres hverdag, så bliver det nemmere at råde. Og ja, nogle hunde er lang tid om at blive renlige, Særligt når det er efterår / vinter hvalpe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Maj 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2011 Hej, Som Trine mangler jeg også mere info.......hvornår får den sidste måltid mad, hvor sent bliver den luftet inden sovetid?? Min egen unghund på 8 mdr. har været renlig om natten siden han var 4½ mnd og kan snildt holde sig i en 8-9 timer. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Rene og malene Besvaret Maj 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2011 vi har den ude i 30min og når den så kommer ind går vi i seng det samme når vi tager på arbejde er det det samme og når vi kommer hjem fra arbejde går vi en tur og har den ude det meste af dagen vi bor i hus med en stor have Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Maj 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2011 Sover den sammen med jer, eller er den alene om natten? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Rene og malene Besvaret Maj 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2011 den sover i rummet ved siden af men døren står åben så den frit kan gå ind til os Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Maj 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2011 Hej, Forstår ikke helt hvordan det er at I gør;-).........men her i huset bliver ham på 8 mdr. luftet sidste gang ved 22.30 tiden, hvor han er ude i haven i en halv times tid. Og så kommer han ikke ud igen før ved 6.30-7 tiden. Han får mad to gange om dagen-kl 6 og ved 14 tiden. Hvis I fodrer sent kunne I jo rykke maden til tidligere på dagen. Ved ikke om I kan bruge det til noget;-). V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts