Hop til indhold

Ny hvalp - den "gamle" havde et "uheld" i morges..


Lupus
 Share

Recommended Posts

Vi fik den nye hvalp hjem i forgårs og det er faktisk gået rigtigt god! Jeg er stolt af Lupus, som faktisk er ret ligeglad med ham, han snuser, opdrager og leger lidt med ham i løbet af en dag.

 

I morges lettede han ben op af fryseren... Han har ikke lettet ben indendørs mere end én gang og det var liige efter han begyndte at lette ben, for ca. 7-8 mdr siden.

 

Vi barfer ham, mon han prøvede at signalere "MIN MAD" til den lille? Han ved udemærket godt at maden står derinde.. Eller gør han ligesom pottebørn der får en lillesøster/bror og leger baby igen?

 

Det er egentligt ikke et problem (endnu), da det jo kun er sket en gang. Jeg er bare nysgerrig :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi fik den nye hvalp hjem i forgårs og det er faktisk gået rigtigt god! Jeg er stolt af Lupus, som faktisk er ret ligeglad med ham, han snuser, opdrager og leger lidt med ham i løbet af en dag.

 

I morges lettede han ben op af fryseren... Han har ikke lettet ben indendørs mere end én gang og det var liige efter han begyndte at lette ben, for ca. 7-8 mdr siden.

 

Vi barfer ham, mon han prøvede at signalere "MIN MAD" til den lille? Han ved udemærket godt at maden står derinde.. Eller gør han ligesom pottebørn der får en lillesøster/bror og leger baby igen?

 

Det er egentligt ikke et problem (endnu), da det jo kun er sket en gang. Jeg er bare nysgerrig :hmm:

 

Først tillykke med den lille ny.

 

Altså, da vi fik hvalp hjem, så lettede Nelson også ben indendøre et par gange eller fem. Han tissede ovenpå, der hvor Zolo havde tisset først, når vi lige var for længe om at tørre op (længere end 2 sekunder:stupid:). Hver gang tog vi begge hunde ud i haven, så de kunne tisse udendøre og roste dem, når de gjorde nogewt udendøre. Når vi fangede Nelson lige i det sekund, hvor han tissede, fik han også et "nej" med på vejen (ved ikke om man "må" det?:oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...