Hop til indhold

Anskaffelse af Engelsk Bulldog


Gæst Hundhest
 Share

Recommended Posts

Gæst Hundhest

Hej, jeg har brugt timer på nettet for at finde alt muligt information omkring den engelske bulldog.

Jeg synes jeg har sat mig rimelig godt ind i den adfærd og behov.

Jeg er vokset om med hunde, mine forældre har altid haft hunde så efter at været flyttet hjemmefra, savner jeg virkelig at have hund.

Men eftersom jeg pt. bor på et værelse har jeg besluttet at først at anskaffe mig en hund når jeg får noget mere permanent at bo i og hvor der er noget mere plads.

Jeg er studerende og bruger ret meget tid på at læse hjemme og ellers har jeg læse grupper og sådan vil jeg regne med mit liv være når jeg en dag inden for de næste par år, får mit eget sted at bo.

 

Men jeg har dog nogen spørgsmål ang. den engelske bulldog og anskaffelse af hund generelt.

 

Jeg har ladet mig fortælle og har læst lidt om på nettet omkring de store udgifter med den engelske bulldog, ting som operationer for cherry eye og vejrtrækningsproblemer, er det meget normalt at de får det?

Hvordan holder man dem nemmest rene i folderne?

Får de fleste bulldogs folder når de er udvokset?

Hvad skal man sørge for at få ordnet imens de er hvalpe? Øremærkning? Vaccinationer? Kure?

Hvordan vælger man imellem hvalpe i et kuld? Er der noget man skal tage højde for der?

 

Er der andre ting jeg skal tage højde for?

 

Emil

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luxdog

Jeg synes ikke rigtig, at dine spørgsmål harmonere med "Jeg synes jeg har sat mig rimelig godt ind i den adfærd og behov". De spørgsmål vil være noget af det første en seriøs opdrætter ville informere dig om;-)

Hvis du vælger racen, vil jeg klart anbefale en sygesikring på hunden. Men jeg synes da,du skulle tage og besøge nogle opdrættere først:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...