Gæst Macu Skrevet Juni 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 Jeg blev opfordret til at sætte billeder ind af Macu engang mellem da der nogen som gerne ville se flere billeder .. så her er de Mvh søde Macu og Majed. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Hvad er han går ud fra han er en blanding? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Hvor er han bare skøn . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Macu Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Der var nogen her i Hunde-forum som hjalp mig med at finde ud hvad for en blanding hun skulle være men vi kom frem til at det skulle være en basinji+?? ( jeg ved ikke hvad der skulle gøre hende så lille ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts