Hop til indhold

lille Loke til FP-prøve i april


Riesenfan
 Share

Recommended Posts

Han synes det var MEGET svært at gå forbi dommeren (ham plejer vi at bide på når vi er kennellejr = "Mor han har glemt ærmet, skal vi ikke bare vente til han er klar?"), det blev bedre da linen kom af. Langtidsdækken og færdselsdelen er ikke med - men vi bestod uden problemer.[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er mig bekendt noget dommeren bestemmer

 

I prøveprogrammet side 17 står, at gruppen skal bevæge sig :genert:

 

Gruppen: HF skal gå gennem en gruppe på mindst 4 personer, der bevæger sigrundt. Under gennemgangen af gruppen skal HF gå mindst en gang højre og engang venstre (i form af et 8 tal) om personerne i gruppen, og der skal gøres holdt

mindst 1 gang i nærheden af en af personerne. Efter gennemgangen af gruppen går

HF ud af gruppen og indtager GST, tager linen af og gør klar til fri ved fod.

 

Har faktisk kun set, at gruppen står stille ved prøver/konkurrencer i Tyskland - men det kan jo være at det ændre sig i det nye prøvereglement :hmm:

 

Anyway - det er flot arbejde af Loke-drengen :klap: Jacki mener bestemt, at man skal hilse på alle gruppe medlemmer i øjenhøjde :genert: men pudsigt nok kan jeg ikke finde noget om det i prøvereglementet :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

I prøveprogrammet side 17 står, at gruppen skal bevæge sig :genert:

 

 

 

Har faktisk kun set, at gruppen står stille ved prøver/konkurrencer i Tyskland - men det kan jo være at det ændre sig i det nye prøvereglement :hmm:

 

Anyway - det er flot arbejde af Loke-drengen :klap: Jacki mener bestemt, at man skal hilse på alle gruppe medlemmer i øjenhøjde :genert: men pudsigt nok kan jeg ikke finde noget om det i prøvereglementet :vedikke:

Prøven er taget i Sverige og dommeren er tysker - så det er nok derfor han ikke har sat dem i bevægelse :-D. Jeg har trænet begge dele og Loke er ligeglad om de står stille eller ej:cool:

 

Han er ikke interesseret i folk hvis ikke de har ærme eller bold :lol: Det er mægtig praktisk

Link til indlæg
Del på andre sites

Forøvrigt vil vi prale lidt af langtidsdækken - han kom til at ligge i 10 min. fordi den hund der var på banen stak af fra føreren da han tog linen af. Efter lidt tid kom den tilbage og han fik lov at fortsætte da den ikke løb ud af banen og kom på 2. indkald. Men jeg havde puls helt ud i øjenkrogene da den løb rundt og spillede fandango inde på banen mens mors dreng bare skulle blive liggende. Loke fik girafhals og gøede lidt af den men rejste sig ikke (flyttede sig heller ikke). Da den fortsatte programmet blev han stille igen. Mand, jeg hyperventilerede...:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forøvrigt vil vi prale lidt af langtidsdækken - han kom til at ligge i 10 min. fordi den hund der var på banen stak af fra føreren da han tog linen af. Efter lidt tid kom den tilbage og han fik lov at fortsætte da den ikke løb ud af banen og kom på 2. indkald. Men jeg havde puls helt ud i øjenkrogene da den løb rundt og spillede fandango inde på banen mens mors dreng bare skulle blive liggende. Loke fik girafhals og gøede lidt af den men rejste sig ikke (flyttede sig heller ikke). Da den fortsatte programmet blev han stille igen. Mand, jeg hyperventilerede...:rolleyes:

 

Blær :fornaermet:

 

Jacki er ikke fast nok i langtidsafdækningen endnu (det er meget sjovere at rende rundt med den anden hund :damn:), hvilket er grunden til, at vi ikke stiller til en FP, resten skulle være på plads :cool: Så længe gruppen gerne vil kysses af en bette schæfertøs, altså :mrgreen: ej hun kan godt gå pænt i gruppen :lun: men hun vil nu helst hilse :lol:

 

Nå ja, og så er der spørgsmålet omkring skud :oops: Men jeg tror, at hun er ved at være overbevist om, at skud ikke er lig med noget sjovt, hun skal ud og deltage i :roll: Så kan man lære ikke at lade vaps lege med balloner :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Blær :fornaermet:

 

Jacki er ikke fast nok i langtidsafdækningen endnu (det er meget sjovere at rende rundt med den anden hund :damn:), hvilket er grunden til, at vi ikke stiller til en FP, resten skulle være på plads :cool: Så længe gruppen gerne vil kysses af en bette schæfertøs, altså :mrgreen: ej hun kan godt gå pænt i gruppen :lun: men hun vil nu helst hilse :lol:

 

Nå ja, og så er der spørgsmålet omkring skud :oops: Men jeg tror, at hun er ved at være overbevist om, at skud ikke er lig med noget sjovt, hun skal ud og deltage i :roll: Så kan man lære ikke at lade vaps lege med balloner :genert:

Det lyder da som I snart er klar :-D bare ud og puds det sidste af :5up:

Jeg er sikker på at de fleste grupper er åbne overfor kysseri - det er vel hundemenneske :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...