Gæst Goldenboy Skrevet Juni 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2011 Om 5 timer skal vi hente vores lille bitte Golden Retriever dreng, vi (læs især jeg) glæder os så ubeskrivelig meget.. Alt er på plads til den kommende familieforøgelse og vi er så klar som vi overhovedet kan blive... I ventetiden tænkte jeg, at det kunne være hyggeligt at høre om Jeres historie om da I hentede Jeres hundehvalp(e) hjem og om tiden lige efter.. Hvordan var den første tid osv... Sæt igang... (gerne med billeder selvfølgelig ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Hej, Hvor er det bare spændende for jer - det bliver 5 lange timer;-). Skynd dig at sætte billeder ind så snart du kan:mrgreen:. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Tillykke! Hvor bliver det spændende at se, hvad han siger til det hele Ja jeg er jo midt i den første tid. Jeg fik Audrey hjem mandag aften. Det går rigtig godt, der er selvfølgelig lang vej igen før vi begge har vænnet os til det hele, men jeg synes, at vi er godt på vej. Efter første nat, hvor hun var meget urolig, har hun sovet hos mig i sengen, uden at vågne og vi har haft få uheld indenfor. Jeg er førstegangshundeejer, og jeg synes, at det er hårdt med alt det man selv skal lære samt lære hunden, men det er også rigtig dejligt at have fået sådan en dejlig vuffebasse i sit liv. Og så et billede af den lille pige :hjerte: Glæder mig til at følge jeres hvaps herinde og se masser af billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Golden Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Hvor bli'r det spændende for jer!. Ønsker jer held og lykke med den lille ny guldklump :hjerte: Glæder mig til at høre mere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Tak i lige måde Håber det er gået godt med at hente den lille fyr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Skonning Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 jeg var desværre ikke med da vi for næsten 9 år siden hentede chip, men skønno var han og billeder har jeg da tiden efter var jeg desværre på efterskole, men kom hjem kort tid efter for at se ham, og der er bar' noget med de hvalpe der, og især puddel hvalpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Goldenboy Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Nå, lige en lille opdatering.. Det er gået over al forventning at få vores lille Oskar hjem! Den blev en smule køresyg i bilen, men nede i bunden af bilen var det bedre og den lagde sig og forholdt sig forholdsvis roligt. Hjemme fik den undersøgt hele huset - først på arm og så på egne ben. Vi var i haven og kigge og ellers blev den voldnusset og fik kigget det hele efter. Aftensmaden blev indtaget allerede første dag, og den var stille og rolig, pev kun en gang imellem, hvor den lige blev nusset et minuts tid og så lagde den sig ígen. Vi gik i seng 23.30, Oskar lå i kurven i bryggerset som er lige ved siden af soveværelset. Døren var åben og efter en lille halv times tid, kom han ind til os. Han lagde sig til at sove i mit tøj, som lå på gulvet. Først på natten pev den en gang i timen blev nusset ganske kort og lagde sig så igen. Dette gentog sig 2 gange. Kl. 5.30 blev han lidt urolig, så op op tisse og ind i seng igen. Kl 7 var det så tid til morgenmad, som blev indtaget med største fornøjelse og derefter ud i haven og tisse igen. Han begynder at undersøge haven lidt på egen hånd og bliver mere og mere fortrolig med at vige fra vores side. Lige nu ligger han og sover på sit tæppe... Det har været en start jeg end ikke havde turdet håbe på at få! Nøj hvor er vi bare forelskede i ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Hej, Det lyder rigtig godt, så må vi snart se nogle billeder, ikke sandt;-). V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Goldenboy Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Jo jeg skal nok lægge nogle billeder ind, skal bare lige have taget nogle flere, så der er lidt mere at vælge imellem... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Coda Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Først så tillykke med ham!! :klap: Jeg kan desværre ikke skrive med endnu da jeg først skal hente vores nye guldklump om 20 dage. Dage som efter min mening går alt for langsome! :damn: Men glæder mig til at følge lidt med her og se Oscar når i når så langt at i må ligge billeder ind... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts