Hop til indhold

Slowfood kokken


Umulia
 Share

Recommended Posts

I mandags købte jeg et halvt okselårben til Vinnie. Jeg troede hun ville blive glad for det, men nej, det blev totalt ignoreret - bortset fra at hun flyttede det fra sin udendørs-seng til en plads lige nøjagtig foran teressedøren, så man skulle skræve over det for at komme ud og ind :badr:

 

Flere gange får jeg fat i en pind eller et haveredskab, og skubber benet lidt til side, men hver gang finder det på mystisk vis tilbage til sin plads foran døren igen, og det er nu blevet voldsomt populært hos fluerne...

 

Jeg tænker at måske er det for varmt, og hun er ikke sulten, så jeg lader benet ligge natten over. Men næste dag er det heller ikke interessant.

Endelig onsdag beslutter jeg mig for at nu kan det være nok, så jeg tager en plasticpose, og vil smide benet ud - men så kommer Vinnie farende, og ser pludselig ud som om hun meget gerne vil have det a035.gif

 

Jeg vil jo gerne være rar af mig, så hun får benet - hvorefter hun meget omhyggeligt placerer det foran døren igen, og går sin vej :stupid:

 

Det viser sig selvfølgelig at jeg ikke har fattet en brik af hvad der foregik - hun var jo ved at lave mad! :mrgreen:

Endelig fredag var retten færdig, og der blev guffet ben :madtid:

Det skulle selvfølgelig foregår inde i stuen (men i det mindste i hendes egen seng), hvor der efterhånden spredte sig en duft af delikat råddenskab :mums:

 

Hvem siger at hunde ikke har sans for de finere ting i livet ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst malula

ja, du har da været totalt langsom i opfattelsen!

Godt at du så til gengæld var lidt hurtigere med at forstå hende, da du var ved at stjæle stegen :slem:

Mmmm, jeg kan næsten forestille mig den liflige duft der har bredt sig :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...