Gæst Capone Skrevet Juni 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2011 Så har vi åben Hvor er det bare dejligt at igen være omgivet af alle de dejlige hunde:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Lige pt har vi 2 skønne hunde der mangler nye og gode hjem. I morgen får vi 2 hvalpe på ca 10 uger. Nada har fået nyt og dejligt hjem:banan::5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juni 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Du er altså en heldig kartoffel,er meget misundelig:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret Juni 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Du er altså en heldig kartoffel,er meget misundelig:-D Du er velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juni 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Hos dig eller til at åbne et sted, for der må jeg komme til kort, min pung er ikke til langtidsudgifter af mange hunde og lægge varme i gulvet osv. Men jeg kunne rigtig godt tænke mig noget med de var herinde hvor vi bor, og jeg kunne leve af det, men der er sikkert så mange regler for ting jeg skal lave om inden jeg må åbne, ostede for at tænke på at de har et godt sted at være, får mad hver dag og et overflod af omsorg, hvis du kan følge mig:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret Juni 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2011 Hos dig eller til at åbne et sted, for der må jeg komme til kort, min pung er ikke til langtidsudgifter af mange hunde og lægge varme i gulvet osv. Men jeg kunne rigtig godt tænke mig noget med de var herinde hvor vi bor, og jeg kunne leve af det, men der er sikkert så mange regler for ting jeg skal lave om inden jeg må åbne, ostede for at tænke på at de har et godt sted at være, får mad hver dag og et overflod af omsorg, hvis du kan følge mig:5up: Du er da velkommen her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juni 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 Du er sku sød:blink: tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts