Gæst P-K-J Skrevet Juni 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2011 Kan I anbefale en kort snor? Jeg skal primært bruge den, til når jeg går på trafikerede veje, i byen og til hundetræning:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Hvor kort? Jeg vil jo til enhver tid anbefale en trepunktsline til den slags du beskriver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst P-K-J Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Hvad er en trepunktsline? (spørger jeg nok dumt:mrgreen:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Nej nej, det er ikke dumt. Det er en dressurline Den kan laves i tre længder - typisk ca 180cm, 150cm og 100cm. ' Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst P-K-J Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Nej nej, det er ikke dumt. Det er en dressurline Den kan laves i tre længder - typisk ca 180cm, 150cm og 100cm. ' Ved du om man kan få den, hvor snoren er rund? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Ved du om man kan få den, hvor snoren er rund? Den viste er en rundsyet læderline - er det det du mener? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst P-K-J Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Den viste er en rundsyet læderline - er det det du mener? Jeg mener hvor snoren er rund. Den på billedet er firkantet;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Jeg mener hvor snoren er rund. Den på billedet er firkantet;-) Nej det er en rundsyet elglæderline fra Hunter - den er ikke firkantet... Det er denne derimod Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst P-K-J Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Nej det er en rundsyet elglæderline fra Hunter - den er ikke firkantet... Det er denne derimod Ups, der var jeg vist lidt blind:mrgreen: Du skulle da vel ikke have et link til den øverste snor:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Jeg mener hvor snoren er rund. Den på billedet er firkantet;-) der vil altid være en syning i det når det er rundsyet læder. men du kan godt få dem fuldstændig runde uden syning.. så er det dog ikke læder du skal kigge efter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Ups, der var jeg vist lidt blind:mrgreen: Du skulle da vel ikke have et link til den øverste snor:-D Petsilk har dem: http://www.petsilk.dk/shop/liner-92c1.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst P-K-J Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 der vil altid være en syning i det når det er rundsyet læder. men du kan godt få dem fuldstændig runde uden syning.. så er det dog ikke læder du skal kigge efter Hvordan ser de så ud?:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Petsilk har dem: Liner Øj de har godt nok mange lækre ting! Så så lige at de tager 30kr i gebyr for betaling Det er da ret meget ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Øj de har godt nok mange lækre ting! Så så lige at de tager 30kr i gebyr for betaling Det er da ret meget ? Gør de det... det har jeg da aldrig oplevet :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Gør de det... det har jeg da aldrig oplevet :hmm: Altså når du vælger betalingsform (dankort, Mastercard, Netbank osv). Så står der ud for HVER betalingsform at det koster 30kr. i gebyr ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts