Gæst Chocolate Labrador Skrevet Juni 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 Hej Jeg har lidt et hængeparti ifht træning - nemlig at lære hende at hilse pænt på mennesker når hun er i snor. Det er en udfordring som hev meget gerne vil have løst. Men men men har i ideer til hvordan man lokker dem man møder med på legen? Kender som tilflyttere desværre ikke så mange der kan stille op til lær-labben- at-hilse legen og folk jeg møder på gaden taget "desværre" ofte hurtigt tre skridt hen og begynder at klappe og rose en i forvejen overivrig hund. Hmmm ... Det er selvfølgelig bare at spørge dem man møder men det føles lidt grænseoverskridende... C.L. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Opret en tråd herinde hvor du søger figuranter, der plejer at være mange hjælpsomme folk herinde :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst KatjaS Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Hvor bor du henne? Hvis det er i nærheden, vil jeg da godt hjælpe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chocolate Labrador Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Aalborg - tak for venligheden og tippet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst linemeyer Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Uh, hvor i Aalborg? For jeg vil gerne være figurant, hvis det er til at finde ud af noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Coda Besvaret Juni 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Aalborg - tak for venligheden og tippet Ville også gerne hjælpe, men at køre fra Sydfyn til Aalborg er måske lige i overkanten. :blink: Håber du finder masser af hjælpere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts