Gæst Maka Skrevet Juni 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 og sætningen "det er dejligt at have hvalp igen, det er dejligt at have hund igen" skulle lige siges et par gange da jeg kom hjem i dag og vores hvalp på næsten 12 uger havde brugt sin alene hjemme tid på at rive tapet ned fra væggen:stupid: Men det er selvfølelig altid noget at gangen trængte til at blive malet alligevel:blink: Det er skønt at have hvalp igen:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Kan trøste dig, det er skønnere at have kat, selvom han er 1½ år hiver han stadig tapet ned, helt op fra loftet af - så din hvalp er bare sød og dejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Hihi... Det er nødvendigt at tælle til 10 når man har havlp i huset . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maka Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Kan trøste dig, det er skønnere at have kat, selvom han er 1½ år hiver han stadig tapet ned, helt op fra loftet af - så din hvalp er bare sød og dejlig Det vil jeg give dig ret, blev lige pludselig meget gladere for min hvalp:-D Hihi... Det er nødvendigt at tælle til 10 når man har havlp i huset . Det må man sige, tror jeg havde fortrængt det siden sidste gang:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts