Hop til indhold

Hej til alle


Gæst Ilovedogs
 Share

Recommended Posts

Gæst Ilovedogs

Hej alle her på hunde-forum.

 

Jeg er en ung kvinde fra Østjylland som er den heldige ejer af 6 skønne hunde.

 

Jeg fik min første pekingeser da jeg blev 9 år, hun var min bedste ven som jeg havde i 12 år, hvor hun så desværre blev syg og måtte aflives.

 

Efter et par år uden hund valgte jeg så at få en mere, og det var jo dejligt, men uh hvor ser man mange skønne hunde, så vupti så var jeg oppe på 6, men nu skal jeg ikke have flere :)

Jeg har 3 pekingeser tæver (hvalpe), 1 pomeranian tæve på 3 år og to pomeranian hanner på 3 år.

 

Jeg har ikke alle de hunde for at avle, dog vil jeg gerne at mine hunde får nogle hvalpe men det er kun for hyggens skyld.

 

Mine hunde kommer ikke på udstilling, da jeg ikke er den store tilhænger af det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ilovedogs
Velkommen til :-D.

 

Uhjj vi vil altså gerne se billeder af alle hundene :hjerte:

 

Tak :) Billeder skal jeg nok få lagt ind, skal bare lige have taget nogle nyere billeder :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til! :vinken:

 

Seks hunde, hold da op og jeg er nervøs over at skulle have én! :stupid: Men som jeg prøver at overbevise min kæreste om så er flere hunde jo enlig ikke mere arbejde end en... Men seks, det tager jeg hatten af for, godt gået! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ilovedogs
Velkommen til! :vinken:

 

Seks hunde, hold da op og jeg er nervøs over at skulle have én! :stupid: Men som jeg prøver at overbevise min kæreste om så er flere hunde jo enlig ikke mere arbejde end en... Men seks, det tager jeg hatten af for, godt gået! :blink:

 

Tak for velkomsten:cool:

 

Det er også et kæmpe arbejde med 6 hunde, og til start havde jeg sat mig for kun 2 hunde, men så dukkede der lige et par ekstra op med tiden, som jeg ikke kunne stå for:oops: Det er helt sikkert at jeg ikke keder mig længere, det er der slet ikke tid til:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for velkomsten:cool:

 

Det er også et kæmpe arbejde med 6 hunde, og til start havde jeg sat mig for kun 2 hunde, men så dukkede der lige et par ekstra op med tiden, som jeg ikke kunne stå for:oops: Det er helt sikkert at jeg ikke keder mig længere, det er der slet ikke tid til:klap:

 

Hi hi, det kunne jeg godt forestille mig... :mrgreen: Og mig der syntes de tre hunde vi ofte har haft da jeg var barn var meget. Men hyggeligt det er det jo, jeg havde nok også et per stykker eller tre hvis min kæreste gik med til det! :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...