Hop til indhold

Ny hundepension på midtsjælland


Gæst Ketty
 Share

Recommended Posts

Gæst Ketty

Nu åbnes dørene til Midtsjællands Hundepension, beliggende 5 km syd for Ringsted. Står du og skal på ferie og ikke har mulighed for at tage din bedste ven med ja så kontakt mig på 4035 4890. Hunden vil blive passet med stor kærlighed som var det min egen - vi ses.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det 'kun' hunde eller også katte? Hvor stor er pensionen? Hvordan er den enkelte hunds forhold?

 

Tillykke med åbningen!

Hej, det er desværre kun for hunde. Hunden vil blivepasset i private omgivelser, vi har en 4 længet går og meget stor gård hvor hundene kan boltre sig på. PT har jeg plads til ca. 10 stk. Er det noget du kan bruge? Der kommer også snart en hjemmeside, jeg har bare lige lidt problemer med at få den publiceret med det kommer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er på udkig efter pension til katten :oops: specielt når jeg passer hus for min søster i Ringsted, men jeg leder videre. Min søster har enkelte gange behov for at få den ene hund passet, så jeg giver lige besked ;-)

 

Super, håber det lykkes dig at finde et egnet sted :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...