Hop til indhold

Navn til lille hund


Gæst spitZ
 Share

Recommended Posts

Gæst Kahlia
Det var ellers et godt bud, men jeg har faktisk fundet på et navn i dag :)

Han skal hedde Puma :-D

 

Det hedder den lille Cavalier på vores hvalpehold! :banan:Eller hedder den Pumba?

Og Cockeren hedder vidst Cocio. Det er også et sødt navn.

 

Hvad med Timon? :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det hedder den lille Cavalier på vores hvalpehold! :banan:Eller hedder den Pumba?

Og Cockeren hedder vidst Cocio. Det er også et sødt navn.

 

Hvad med Timon? :slem:

 

Ikke Timon og ikke Pumba :fyfy:

Har godt tænkt lidt over om Puma lyder for meget som Pumba, men tænkte at det er meget længe siden at løvernes konge var in, håbede lidt den var glemt :lol:

Min hund skal ikke opkaldes efter et vortesvin, eller disney figur for den sags skyld:fornaermet:

 

Haha! Totalt Guido-hunde! :lol: Min veninde har to katte, som hedder Bibbob og Rocksteady! Det er så hunkatte men stadig sejt! Selv har jeg haft to guppyer, som hed Anna og Lotte. Hannen hed Georg. :rolleyes:

 

 

Der er en king charles spaniel på Audreys hvalpehold, som hedder Puma. Det synes jeg er ret sjovt til den fine lille hund. :5up:

 

Ok, Bibbob og Rocksteady, det er ret cool:cool: Men det er også bedre til katte, for dem skal man ikke gå og kalde på hele tiden, det ville da være lidt træls at skulle stå og råbe "Rooooocksteeeeaady" ud over marken :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Jeg synes det skal vaelge et PERSONligt navn, som personificerer og ikke et ting navn, som tingelstgore.;-)

 

Ting-navn bliver hurtigt personificeret - bare tænk Motor, det er da en hund nu!

Link til indlæg
Del på andre sites

Min hund skal ikke opkaldes efter et vortesvin, eller disney figur for den sags skyld:fornaermet:

 

Hey, hvad er der galt i det? Min vaps er opkaldt efter bjørneungen fra Bjørne Brødre... Okay vi har byttet K'et ud med et C, men det udtales ens... :fornaermet:

 

Inden vi besluttede os for Coda, havde vi også Sid, Sitka og Kaden i spil.

 

Jeg vil sige, så længe du ikke kalder ham Arnold, jeg syntes ALLE jeg kender der har fået hanhunde det sidste år har kaldt dem Arnold.... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stooop

:lol: :lol:

 

Jeg har fundet et navn, lille Hund skal hedde Puma når han kommer hjem og bliver chippet i denne uge.

Tak for alle de gode forslag :-D

 

 

Jeg synes det skal vaelge et PERSONligt navn, som personificerer og ikke et ting navn, som tingelstgore.;-)

 

Det er jeg ikke enig i, som Buddha siger, så kommer navnet stille og roligt til at betyde den man har givet det til. Jeg synes aldrig at navne passer i starten, det er nok derfor at jeg har så svært ved at finde på nogle. Syntes heller ikke at Puma passede så godt i starten, men efter at have tænkt på hunden som Puma i et par dage, så synes jeg pludselig det passer rigtig godt ;-)

 

Hey, hvad er der galt i det? Min vaps er opkaldt efter bjørneungen fra Bjørne Brødre... Okay vi har byttet K'et ud med et C, men det udtales ens... :fornaermet:

 

Inden vi besluttede os for Coda, havde vi også Sid, Sitka og Kaden i spil.

 

Jeg vil sige, så længe du ikke kalder ham Arnold, jeg syntes ALLE jeg kender der har fået hanhunde det sidste år har kaldt dem Arnold.... :hmm:

 

Nej det er der ikke noget galt med, synes bare det er lidt for almindeligt :oops:

Arnold kunne jeg aldrig finde på at kalde min hund, synes egentlig det er meget sødt, men er altså ikke så meget for menneskenavne til hunde, ved ikke hvorfor :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Stooop

:lol: :lol:

 

Jeg har fundet et navn, lille Hund skal hedde Puma når han kommer hjem og bliver chippet i denne uge.

Tak for alle de gode forslag :-D

 

 

Puma er et godt navn, han ligner en Puma... :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Ting-navn bliver hurtigt personificeret - bare tænk Motor, det er da en hund nu!

 

 

Ja, ja jeg ved det godt. Og Motor er en meget skon hund af slagsen!!, men jeg kan bare ikke med de ting navne der (diesel, vodka, Sherry, volvo m.m:klap:). Ved godt mange synes det er 'cuuute', men jeg er til person navne helt sikkert.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...