Hop til indhold

Navn til lille hund


Gæst spitZ
 Share

Recommended Posts

Gæst spitZ

Vil gerne have fundet et navn til hvalpen, inden den skal chippes, da den ellers bare får et tilfældigt navn (hvilket jo egentlig er lige meget men alligevel lidt sjovere hvis den får sit rigtige navn).

 

Måske nogen har et forslag, for jeg er lidt blank?

Det skal være et ikke-menneskenavn, gerne to stavelser og ikke sådan et som hver anden hund hedder :-D ...

 

Han er en lille mørkebrun dsg blanding...

 

8a7d252a3637d0ff54015b4e1c2f7393_22132.jpg?dl=1308162486

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg googlede lige Chokolade, for at finde lidt forskellige sjove navne, som ville dukke op i forbindelse med det.

 

Mexi

Theo

Marrón (Brun på spansk ifølge google translate)

 

Det var i hvert fald nogle alternative navne:genert:

 

Jeg synes at Theo lyder sødt:lun: Hagen ved det navn er dog, at Theo er starten på det, som hunde ikke kan tåle i chokolade:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er da en chokoladehund :lun:

Choko

Cocio

 

Er det ikke pigenavne? :oops:

Men kan godt være du har ret, må lige have fat i google translater og prøve chokolade på andre sprog..

 

Jeg googlede lige Chokolade, for at finde lidt forskellige sjove navne, som ville dukke op i forbindelse med det.

 

Mexi

Theo

Marrón (Brun på spansk ifølge google translate)

 

Det var i hvert fald nogle alternative navne:genert:

 

Jeg synes at Theo lyder sødt:lun: Hagen ved det navn er dog, at Theo er starten på det, som hunde ikke kan tåle i chokolade:genert:

 

Theo er super sødt, men vi har aftalt det ikke skal være et menneske navn :)

Marrón, den er altså god, den går videre :-D

 

Ikke chokoladerelateret... bare et par bud. :blink:

 

Miko

Ziggy

Oggy

Nemo

Pollux

Ponto

Raki

Sonic

Vupti

Yoyo

Zippo

 

Zippo, den er faktisk også sød, og nemt at sige hurtigt:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Men kan godt være du har ret, må lige have fat i google translater og prøve chokolade på andre sprog..

 

I dag har jeg så lært at chokolade og kakao er mere eller mindre internationale ord :oops::rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaah, Zippo.

Det bringer minder frem, om studietur til Paris, købte den fedeste zippolighter! Den var af stål, og så var der et marihuanablad, som lyste i regnbuefarver :banan:

Det var tider! Fedt navn!

 

Tillykke med din lille hvalp, han ser godt nok nuttet ud!

 

(Og stort tillykke til Sonja da også :rolleyes:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Yay, det blev mit forslag, det blev mit forslag! :banan: :yeah: :klap: :ivrig:

 

Det er altså også et godt navn, to stavelser, ikke et menneskenavn og nemt at sige :)

 

Og ja, det kommer til at passe godt til en lille, frisk hund :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Er ked af at måtte skuffe dig Sonja, men Zippo er hermed aflyst som navn :(

Har ladet mig fortælle at det på arabisk betyder noget lignende "hans penis":rolleyes:

 

Hvilket i mange tilfælde kunne være totalt ligemeget her i Danmark, men nu er det desværre sådan at en af lille Hunds første opgaver i livet bliver at overbevise min svigermor om at hunde kan være andet end blodtørstige, sygdomsbefængte, beskidte dyr.

 

Og så hjælper det nok ikke at den hedder "hans pik" på hendes sprog:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

jojo, bare spørg Splinten, mor og mig... hendes skulle jo hedde Hans Diller :mrgreen:

 

Skulle hun også overbevise en ældre religiøs kvinde om fordelene ved at holde hund i lejligheden, for ikke at tale om sofaen? :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er ked af at måtte skuffe dig Sonja, men Zippo er hermed aflyst som navn :(

Har ladet mig fortælle at det på arabisk betyder noget lignende "hans penis":rolleyes:

 

Hvilket i mange tilfælde kunne være totalt ligemeget her i Danmark, men nu er det desværre sådan at en af lille Hunds første opgaver i livet bliver at overbevise min svigermor om at hunde kan være andet end blodtørstige, sygdomsbefængte, beskidte dyr.

 

Og så hjælper det nok ikke at den hedder "hans pik" på hendes sprog:oops:

 

:sjov:

 

Ok, det er så fair nok. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes, han ligner en Kato! :-D Det var det første jeg tænkte, da jeg så billedet af ham. Eller er det for almindeligt?

 

Det var ellers et godt bud, men jeg har faktisk fundet på et navn i dag :)

Han skal hedde Puma :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nooooo MARIO :lun: Eller Luigi :lol: Drømmer om 2 hanhunde der skal hedde mario og luigi.. måske det ku udvides med ekstra hunde som svampehoved og lignende :blink:

 

Haha! Totalt Guido-hunde! :lol: Min veninde har to katte, som hedder Bibbob og Rocksteady! Det er så hunkatte men stadig sejt! Selv har jeg haft to guppyer, som hed Anna og Lotte. Hannen hed Georg. :rolleyes:

 

 

Der er en king charles spaniel på Audreys hvalpehold, som hedder Puma. Det synes jeg er ret sjovt til den fine lille hund. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...