Gæst Charlotte Skrevet Juni 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 Kære Hunde-forum... Jeg har fulgt forumet i et par måneder .. sidne vi fandt ud af at vi skulle have hvalp... Jeg har fået mange gode råd og hjælp.. og meget hutige og fyldige svar. TAK FOR DET.. Jeg har læst hundebøger og forberedt mig, men det har været uvurderligt at grave rundt i rigtige erfaringer og kunne spørge meget specifikt, når noget var svært. WIlma er idag 13½ uge, renlig, nogenlunde velopdragen (sit, vent, dæk, pænt i line) og ganske fræk.. en glad hund med en glad ejer.. og når noget går galt, så går jeg blot herind og finder hæjlp, så hun kan blive endnu bedre. :klap::klap:TAK TIL ALLE for kloge ord og masser af entusiasme ift. det, at have hund(ehvalp).. Charlotte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2011 Kære Hunde-forum... Jeg har fulgt forumet i et par måneder .. sidne vi fandt ud af at vi skulle have hvalp... Jeg har fået mange gode råd og hjælp.. og meget hutige og fyldige svar. TAK FOR DET.. Jeg har læst hundebøger og forberedt mig, men det har været uvurderligt at grave rundt i rigtige erfaringer og kunne spørge meget specifikt, når noget var svært. WIlma er idag 13½ uge, renlig, nogenlunde velopdragen (sit, vent, dæk, pænt i line) og ganske fræk.. en glad hund med en glad ejer.. og når noget går galt, så går jeg blot herind og finder hæjlp, så hun kan blive endnu bedre. :klap::klap:TAK TIL ALLE for kloge ord og masser af entusiasme ift. det, at have hund(ehvalp).. Charlotte Det markerede, der plejer jeg at sige at vi bliver bedre hundeejer :blink: Jeg har også selv fået meget hjælp her som førstegangs ejer og fået rettet mine fejl og mangler, håber jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Coda Besvaret Juni 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2011 Jge låner lige dit indlæg og tilslutter mig det du siger!! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Juni 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2011 Ja jeg synes også dette er det bedste hundeforum jeg har været på - brugerne virker meget oplyste og det er dejligt modsat andre steder, hvor alle hunde udråbes som dominante og skal have skæld ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts