Hop til indhold

I er (alle?) fantastiske .. tak

Gæst Charlotte
 Share

Recommended Posts

Gæst Charlotte

Kære Hunde-forum...

Jeg har fulgt forumet i et par måneder .. sidne vi fandt ud af at vi skulle have hvalp...

Jeg har fået mange gode råd og hjælp.. og meget hutige og fyldige svar.

TAK FOR DET..

Jeg har læst hundebøger og forberedt mig, men det har været uvurderligt at grave rundt i rigtige erfaringer og kunne spørge meget specifikt, når noget var svært.

WIlma er idag 13½ uge, renlig, nogenlunde velopdragen (sit, vent, dæk, pænt i line) og ganske fræk.. en glad hund med en glad ejer.. og når noget går galt, så går jeg blot herind og finder hæjlp, så hun kan blive endnu bedre.

:klap::klap:TAK TIL ALLE for kloge ord og masser af entusiasme ift. det, at have hund(ehvalp)..:vuf:

Charlotte

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære Hunde-forum...

Jeg har fulgt forumet i et par måneder .. sidne vi fandt ud af at vi skulle have hvalp...

Jeg har fået mange gode råd og hjælp.. og meget hutige og fyldige svar.

TAK FOR DET..

Jeg har læst hundebøger og forberedt mig, men det har været uvurderligt at grave rundt i rigtige erfaringer og kunne spørge meget specifikt, når noget var svært.

WIlma er idag 13½ uge, renlig, nogenlunde velopdragen (sit, vent, dæk, pænt i line) og ganske fræk.. en glad hund med en glad ejer.. og når noget går galt, så går jeg blot herind og finder hæjlp, så hun kan blive endnu bedre.

:klap::klap:TAK TIL ALLE for kloge ord og masser af entusiasme ift. det, at have hund(ehvalp)..:vuf:

Charlotte

Det markerede, der plejer jeg at sige at vi bliver bedre hundeejer :blink:

Jeg har også selv fået meget hjælp her som førstegangs ejer og fået rettet mine fejl og mangler, håber jeg :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites